المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام


fatinx
02-23-2008, 05:22 PM
انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام لي يحب يشوف كسي على الكام يسيب تعليق و الايميل بتاعو



http://imagehovel.com/view/fee/feed647ff6a39601950a92f26cc51432.jpg
http://imagehovel.com/view/4d5/4d50bcee7dc8cefd5c50696232f0b067.jpg
http://imagehovel.com/view/a60/a601f0e520eae2c96426e69cb6b7f471.jpg

كوكو سبشل
02-23-2008, 05:33 PM
رووووعة .. و متفوخ .. و انا طرشت الايميل رسالة خاصة :)

كامل رسمي
02-23-2008, 05:35 PM
تعرفي قسك يجنن وناقصه بس شغله وحده زبي انا حمود من فلسطين ممكن هاد اميلي xlxl_1000@hotmail.com

رومانسي عنيف
02-23-2008, 05:44 PM
انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام لي يحب يشوف كسي على الكام يسيب تعليق و الايميل بتاعو



http://imagehovel.com/view/fee/feed647ff6a39601950a92f26cc51432.jpg
http://imagehovel.com/view/4d5/4d50bcee7dc8cefd5c50696232f0b067.jpg
http://imagehovel.com/view/a60/a601f0e520eae2c96426e69cb6b7f471.jpg

من امس وطيزك في بالي ما فارق خيالي
اليوم كسك يووووووووووووووووووووووو يجنن بجد بجد جسمك باين رووووووووعه
ويبغيله لحس كلو ياريت نتكلم في الايميل
وننبسط اكثر مع جسمك العالمي بنتظارك فتونه
momo_meme_6@hotmail.com

max3500w
02-23-2008, 06:44 PM
شو هالروعة هاذي بجد شي بيلحس المخ بديش كاميرا ولا مايك اتمنى اكون Face 2face وافرجي كسك الحلو هذا كيف لازم يوخذ حقه بالكامل ويتعامل معاملة الملوك

tottiiiiiiiiii
02-23-2008, 07:10 PM
اهلا ياجمييل ايه الاخبار متجيبى ايميلك علشان نعرف نتكلم اوك سلاااااااااام

محمد يوسف احمد
02-23-2008, 08:15 PM
روعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــة
freeman__110@hot

aboawyd
02-23-2008, 10:28 PM
ممكن نتعرف انا احمد من مصر 33 سنة احب التعارف بكل مافية ودة للموزز بث ممكن ودة تلفونى 0104902086 وكمان الاميل عشان محدش يكون عندة حجة عليا aboawyd@hotmail.com مستنييييييييييييييييك

sameaid
02-23-2008, 10:54 PM
انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام لي يحب يشوف كسي على الكام يسيب تعليق و الايميل بتاعو



http://imagehovel.com/view/fee/feed647ff6a39601950a92f26cc51432.jpg
http://imagehovel.com/view/4d5/4d50bcee7dc8cefd5c50696232f0b067.jpg
http://imagehovel.com/view/a60/a601f0e520eae2c96426e69cb6b7f471.jpg
ياريت اناوقف امام باب الحمام

ولد طيب
02-23-2008, 11:56 PM
نطيف جميل حلو

احط عليه شوية شكلاتة نوتيلا اضل الحس فيه وبعدها .........

في الصورة الجديد اقولك شو بعدها او علىa-rot-x@hotmail.com

عاشق الحريه
02-23-2008, 11:56 PM
انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام لي يحب يشوف كسي على الكام يسيب تعليق و الايميل بتاعو



http://imagehovel.com/view/fee/feed647ff6a39601950a92f26cc51432.jpg
http://imagehovel.com/view/4d5/4d50bcee7dc8cefd5c50696232f0b067.jpg
http://imagehovel.com/view/a60/a601f0e520eae2c96426e69cb6b7f471.jpgانا هسه بستناك ايميلي alia-1982@hotmail.com اعطيني رقم موبايلك لاحكي معك

bogy
02-24-2008, 12:27 AM
اهلا تونة دة اميلى khedr_moh2000@yahoo.com يا احلى كس فى الوجود

yaz8321
02-24-2008, 10:13 AM
شو هاي القذارة انتي طالعة من الحمام وكسك عامل هيك ولو ما تحممتي شو يكون احلقيه من الشعر يصير عسل انا ما اقولك بدي اياكي دروري اذى حبيتي اميلي موجود اهم شيء احلقيهaasille@yahoo.com

yaz8321
02-24-2008, 10:15 AM
شو هاي القذارة انتي طالعة من الحمام وكسك عامل هيك ولو ما تحممتي شو يكون احلقيه من الشعر يصير عسل انا ما اقولك بدي اياكي دروري اذى حبيتي اميلي موجود اهم شيء احلقيهaasille@yahoo.com

Dimetro
02-24-2008, 10:53 AM
انتى هايلة اموت بالكس الضيق بس للاسف انا من مصر يعنى ما اقدر اشوفك
ممك ن نتواصل على الميل Dimetro@hotmail.com
lover_pharon_200@yahoo.com
هاستناكى يا برنسيسة العرب

amarr
02-24-2008, 01:21 PM
ياحلاوةكسك يا شرشردة
اميلىa01056777@yahoo.com

hoda010
02-24-2008, 01:56 PM
بجد انا حبيتك من كلامك مش عارف لية بس لم شوفت كوسك حبيتك اكتر ونفسى اشوف طيزك

yasser010
02-24-2008, 02:16 PM
yasse.amal@hotmail.com
yasse.amal@hotmail.com
yasse.amal@hotmail.com

toto2000
02-24-2008, 03:13 PM
اجمل كس لاحلي فاتن اتمني نتكلم عالايميل blue_i12@yahoo.com

سنبل
02-24-2008, 03:16 PM
toutou_1577@hotmail.com
في انتظار أشوف كسك الحلو

almahalawy222
02-24-2008, 08:55 PM
نار يابنوته......فكرتينى بأيام حلوه

غسان هوت
02-24-2008, 08:57 PM
هاي حبيبتي شو هالكس وهابزاز بجنونو ياريت اشوفون على الكام هاد ايميلي hotgay_40@hotmail.com

asd_sexy
02-24-2008, 09:08 PM
myserver2003@hotmail.com

تحياتي
02-24-2008, 11:17 PM
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااووووو


شي خيالي فاتن


ممكن الحسه لكي

yasser010
02-25-2008, 12:02 AM
yasse.amal@hotmail.com

maxmoud
02-25-2008, 12:16 AM
مش مصدق ان دي صورك

tito2222
02-25-2008, 08:08 AM
كسك روعة واتمني لو اشوفة علي الطبيعة رسليني titoonline2222@yahoo.com
ودة رقم تليفوني 0105213850

الكيف
02-25-2008, 12:03 PM
كسك حلو وياريت اشوفه على الكام ونا بنتظارك king_love200160@hotmail.com بعد king_

عاشق كس لولو
02-25-2008, 12:20 PM
واوووووووووووو كسك غايه في الروعه والجمال

shayma_84
02-25-2008, 03:46 PM
فاتن انتي جامدة ممكن نتعرف رقمي 0101287025

joeysmart
02-25-2008, 04:04 PM
يا قلبي شو نظيف,,, انا جوزيف,,
joeysmart101@yahoo.com

albrans333_1
02-25-2008, 04:07 PM
انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام لي يحب يشوف كسي على الكام يسيب تعليق و الايميل بتاعو



http://imagehovel.com/view/fee/feed647ff6a39601950a92f26cc51432.jpg
http://imagehovel.com/view/4d5/4d50bcee7dc8cefd5c50696232f0b067.jpg
http://imagehovel.com/view/a60/a601f0e520eae2c96426e69cb6b7f471.jpg
تصدقى بى ايه الكس الى زى كسك ده يتعمل كاس وسكى املاه وسكى واشرب منه واسكر الكس ده مش ممكن يكون بينزل غير عسل نحل اموت واسكر منه الحسه واشرب عسله ده تليفونى 0102558424 mohamed_lovemey@hotmail.com منتظر احلا كس الحسه واشرب عسله والاميل التانى mohamed_albrans1@hotmail.com

abouh-26
02-26-2008, 08:15 PM
انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام لي يحب يشوف كسي على الكام يسيب تعليق و الايميل بتاعو



http://imagehovel.com/view/fee/feed647ff6a39601950a92f26cc51432.jpg
http://imagehovel.com/view/4d5/4d50bcee7dc8cefd5c50696232f0b067.jpg
http://imagehovel.com/view/a60/a601f0e520eae2c96426e69cb6b7f471.jpg
كيسك يجنن يا فاتن انت حلوة mouh-21@hotmail.com

قاهر الإكساس
02-26-2008, 09:30 PM
لا كس حكايه يخرب بيت كسكـ داا
الايميل في التوقيع منتظركـ

fighter65
02-27-2008, 12:02 AM
لو حبيتى تتناكى 24 ساعة متواصلة مش خسارة فيكى وجاهز +20101797944

ali_kanan
03-01-2008, 12:04 PM
adhem_1@hotmail.com كسك يجنن
(nadine_6161@hotmail.com)

haamaaka
03-01-2008, 10:11 PM
امممممممممممممم

نفسي الحيه و امص و اشرب لبنك حبيبتي

و اضرب بزبي على بظرك

mo_mo_911
03-01-2008, 11:33 PM
هو فيه كده يا فتونه نار زبرى واقف من شوفت الصور حببتى ضفينى
mo_mo_911@yahoo.com
مستنيكى mohamedmahmoud911@hotmail.com

taoufik
03-02-2008, 10:35 AM
ana bari nhouik hada msn diali ok
sex490@hotmail.com

wassim_arifi
03-02-2008, 07:04 PM
انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام لي يحب يشوف كسي على الكام يسيب تعليق و الايميل بتاعو



http://imagehovel.com/view/fee/feed647ff6a39601950a92f26cc51432.jpg
http://imagehovel.com/view/4d5/4d50bcee7dc8cefd5c50696232f0b067.jpg
http://imagehovel.com/view/a60/a601f0e520eae2c96426e69cb6b7f471.jpg
سلام حبيبت انا وسيم من المغرب عوز انيكك يا اغلى حبيبتا في دونيا ه اميلي wassim_arifi@hotmail.fr

wassim_arifi
03-02-2008, 07:17 PM
]سلام حبيبت انا وسيم من المغرب عوز انيكك يا اغلى حبيبتا في دونيا ه اميلي wassim_arifi@hotmail.fr[/quote]
ok bey

wassim_arifi
03-02-2008, 07:27 PM
[quote=abouh-26;241818]كيسك يجنن يا فاتن انت حلوة quote]brahim_wassim_hotmail.fr

PRINC_JEDDAH
03-03-2008, 01:21 AM
كسك أحلى كس راسلينـــي

عم الناس
03-03-2008, 05:11 AM
انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام لي يحب يشوف كسي على الكام يسيب تعليق و الايميل بتاعو



http://imagehovel.com/view/fee/feed647ff6a39601950a92f26cc51432.jpg
http://imagehovel.com/view/4d5/4d50bcee7dc8cefd5c50696232f0b067.jpg
http://imagehovel.com/view/a60/a601f0e520eae2c96426e69cb6b7f471.jpg
كس يستاهل اكل بجد وياريت نتقابل على الكالميرا دا ايميلى asab_hoob@hotmail.com

tito2222
03-03-2008, 03:20 PM
كسك دة ملوش حل عاوز يتقطع وانا جاهز زبي علي كسك الجنان دة كلميني يا حلوة titoonline2222@yahoo.com

benaskare
03-03-2008, 06:57 PM
انت حلوة و كلك علي بعضك حلوة وانا جاهز امتعك الف مرة في اليوم
بنستن منك صور اكثر .....
benaskare_4@hotmail.com http://www.tntup.com/photo/img5/c87c386a62b6555f401ab48d81c24530/56int.gif (http://www.tntup.com/)

deepo
03-04-2008, 02:32 PM
مية مية وده ايميلي deepo_love2000@yahoo.com

alhnoon88
03-04-2008, 07:04 PM
كسك واااااااايد حلوه ويجنن
وهدا اميلي
sssss77sssss@hotmail.com

ahmed_3555
03-04-2008, 07:21 PM
انا شاب من جده زبي كبير وحااااار اريد فتاه من جده للتعارف وهذا ايميليkhalil_3506@maktoob.com

MOUTHANA
03-04-2008, 08:33 PM
عن جد يا فاتن كسك من الاخر بهبببببببل وانا نفسي اشوفه على الكام وايميلي هو
osmansalem30@yahoo.com
yecoub_omar2007@hotmail.com
حاب اشوفك باقرب وقت يا فتونتي واشوف كسك الحلو الروعة

adil-mono
03-05-2008, 03:22 AM
bogosse_aziz@hotmail.com

سارق القبلات
03-05-2008, 09:17 AM
روعة روعة روعة
abkarenoo2002@hotmail.com
theblackhawk2010@yahoo.com

fatinx
03-05-2008, 09:22 AM
شكرا على الردود و اعدكم بالمزيد من الصور

loae ebrheem
03-05-2008, 05:00 PM
زبي لما شوف كسك قال هو ده الي عيني عليه هو ده الي بموت انا فيه
ده اميلي sexxxyloae@yahoo.com
ديه صورتي
http://imagehovel.com/view/458/4581828575ec78794d1c1ba42f0c6404.jpg

حبيبى انا
03-05-2008, 07:29 PM
فعلا كسك جميل ولة شفايف حلوة اتمنى الحسها بلسانى نفسى ارضع كسك بجد
برجاء مراسلتى على الياهو ذبى مولع ديما على الكميرة ودة اميلى h_66666612

ودة موبيلى 0129641287

I.will.still.kill
09-30-2008, 07:27 AM
اموووووووت في الابيض
I'm waiting 4u
biso_stallions@yahoo.com
i.will.still.kill@hotmail.com

nizaroo
09-30-2008, 07:50 AM
رووووووووووووووووووووووووووعة كسك بجنن

عسل

flower.nectar@windowslive.com

ناطرك على الكام لنسهر احلى السهرات

nizaroo
09-30-2008, 07:57 AM
flower.nectar@windowslive.com
ناطرك لنسهر احلى السهرات على الكام



كسك عسل وبجنن

bedar
09-30-2008, 11:15 AM
thank you very good

dored
09-30-2008, 05:23 PM
mazen057@hotmail.com
اذا اردت علاقة على الكام اضيفيني

ghssan2007
09-30-2008, 07:59 PM
انا شاب حلو من الشام و ايري كبير كتير و بيشبع اي بنت
مها كان كسها كبير بس ايري يا حرام لهلا ما اتعرف على ولا كس و ايري بحاجة ماسة للتعرف على كس بنت حلوة اذا في وحدة كسها بيحب يتعرف على ايري الحلو والكبير تراسلني اسمس غسان وايميلي ghssan2007@maktoob.com

ابوعبدالملك
09-30-2008, 09:02 PM
كسك يبغلو الي يبوسو ويهريه لحس قبل كل شي
وهذا ايميلي
maruan-sa-2008@hotmail.com

حنون الرياض
10-01-2008, 01:47 AM
روووووعه كسك يحتاج لزب يريحك ضيفيني عندك loonley-1@hotmail.com

idpee
10-01-2008, 08:29 AM
كسك حلو كتيييييييير وبود نيك كتييييير
ايميلي idpee@hotmail.com

sameer1983
10-01-2008, 08:03 PM
r.fox1983@yahoo.com

سكسيه بدلع اااح,,
10-02-2008, 06:09 AM
مرراحب انا رنيم من السعوديه سكسيه بدلع ابي كلاقه صداقه اااااااح اكتب وكسي مولع ابي زب كبيررررررررررررررررررر يطفي كسي بليزززززززززززززز

هذ ايميلي c-35@windowslive.com

baha.2-2
10-02-2008, 08:15 AM
انا حبيت كسك و عجبني اوي وتمنا نعيش مع بعض احاى سهرات السكس و ده ايميلي
baha.2-2@hotmail.com
انا في انتظارك يا حبي

ابو السباع
10-05-2008, 05:05 PM
صحيح هادا كس بدو مص بعسلو اميلى هو hkh_fpf_ufdv@hotmail.com

ابو السباع
10-05-2008, 05:08 PM
صحيح كسك حلو و بدو مص بدون عسل لانة عسللللواميلى هو hkh_fpf_ufdv@hotmail.com

idpee
10-07-2008, 03:10 PM
هااااااي ..... كيفك انا سامر من سوريا
حابب نكون اصدقاء ونحكي بلسكس وانيكك علمسنجر و علكاميرا
اذا بدك ايميلي idpee@hotmail.com (idpee@hotmail.com)

امير@شوق
07-18-2009, 09:22 AM
او ف على هل كس جميل مولع انا شاب سكسي

نار ممكن نتعرف ممكن تضفني عندك ممكن ده ايملي m_2006690@yahoo.com

teto bas
07-20-2009, 01:08 AM
ايه الجمال ده يزبي عليه

اعفيني
07-20-2009, 09:01 AM
صرااااااااحه كس كس

بس يبغى له واحد

n-nana880@hotmail.com (n-nana880@hotmail.com)

awazel
07-22-2009, 12:51 AM
هاي أنا الملتهب ممكن تضيفيني:
awazel1@yahoo.com
awazel@hotmail.com
skype : awazel11

juba323
07-22-2009, 12:25 PM
ايه الحلاوة ديه
faridghass@gmail.com

ka42
07-25-2009, 08:46 AM
حلوووووووووووووووووووووووووووووووو
kamal-k211@hotmail.com

المغامرر
07-26-2009, 06:09 AM
انا علي عجبني كسك و انا اتمنا اشوف كسك على الكام
و اتوقع انك فاتنه الجمال على اسمك
وهذا اميلي ali_0555@windowslive.com

تووتي سعودي
09-02-2009, 02:06 AM
انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام لي يحب يشوف كسي على الكام يسيب تعليق و الايميل بتاعو



http://imagehovel.com/view/fee/feed647ff6a39601950a92f26cc51432.jpg
http://imagehovel.com/view/4d5/4d50bcee7dc8cefd5c50696232f0b067.jpg
http://imagehovel.com/view/a60/a601f0e520eae2c96426e69cb6b7f471.jpg

tooti666999@hotmail

عتيق مكاوى
09-12-2009, 03:59 AM
كسك حلو كتير ونفسى انيكه atik_mekkawy@yahoo.com

ibrahem2006
09-16-2009, 08:56 AM
امممممممممممممم
هادا كس ما شفت احلى منه و نفسه الحسه لحس لحد او اوكله مع شوكلا
انا ابراهيم من رام الله عمري 23 و هي ايميلي
ibrahemal@hotmail.com

basiel
09-16-2009, 11:51 PM
اسمي باسل ممكن ضفني عندك basiel@live.de basiel99@yahoo.de

أسير القلوب
09-17-2009, 02:52 AM
الايميل حقي


xa32@hotmail.com

ابو العريف
09-18-2009, 03:07 AM
هلاااااااا فاتن هلااااااااعمري انا عماد



m_pal1969@hotmail.com

ashraf55569
09-18-2009, 03:40 AM
هاي
لو تحبي اهلا بيكي
انا اسمي أشرف من القاهرة مهندس كمبيوتر ودي ايملاتي وكام 2 كام
ashraf55569@yahoo.com
ashraf55569@Hotmail.com
ashraf55569@skype.com
مع تحياتي
أشرف

حكيم عيون
09-26-2009, 08:15 AM
انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام لي يحب يشوف كسي على الكام يسيب تعليق و الايميل بتاعو



http://imagehovel.com/view/fee/feed647ff6a39601950a92f26cc51432.jpg
http://imagehovel.com/view/4d5/4d50bcee7dc8cefd5c50696232f0b067.jpg
http://imagehovel.com/view/a60/a601f0e520eae2c96426e69cb6b7f471.jpg
hsam66h@yahoo.com عن جد كسك فاتن وبيوخذ العقل

aromance_man
09-26-2009, 08:26 PM
بجد....... بجد.....
عجبي عليكم يا شباب
دي واحدة خارجة من الحمام
بس ياااااااااااااااخساااااااااااااارة
عايزة تخش تاني
علشان تحلق او تنتف
وتستحمي

rami_fxi
09-27-2009, 07:09 PM
هاااي حبيبتي كسك عسل عسل عسل وبدي اشرب العسل اللي في كسك
من فضلك هذا اميلي
all-s-e-x@hotmail.com

albrans333_1
09-27-2009, 07:43 PM
انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام لي يحب يشوف كسي على الكام يسيب تعليق و الايميل بتاعو



http://imagehovel.com/view/fee/feed647ff6a39601950a92f26cc51432.jpg
http://imagehovel.com/view/4d5/4d50bcee7dc8cefd5c50696232f0b067.jpg
http://imagehovel.com/view/a60/a601f0e520eae2c96426e69cb6b7f471.jpg
كسك يجنن دا مش كس دا يتلحس لحس دا بينزل شهد مكرر اسمى هوا اميلى على الياهو والهوتميل

bajwas
09-27-2009, 08:04 PM
اوووف اوف امانه هذا كس يا ويلي ويلاه
خذي ايميلي asm.210@hotmail.com

عـاشـق الـرومـانـسـيـة
09-28-2009, 12:42 AM
نفسي اتعرف عليك انا نادر من جده وهذا رقمي

0546876660 والي بدك تحــت امرك ..

عاشق لبزاز
09-28-2009, 10:09 PM
هاي
انا شاب سوري وسيم جدا
وسكسي جدا وبجلك ضهرك ع مسن

وزبي حلووووووووو بيعجب اي بنت اذا تحبي انت او اي بنت هادا ايميلي

k.h.1983@hotmail.com

بندر99
10-01-2009, 06:42 AM
انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام لي يحب يشوف كسي على الكام يسيب تعليق و الايميل بتاعو



http://imagehovel.com/view/fee/feed647ff6a39601950a92f26cc51432.jpg
http://imagehovel.com/view/4d5/4d50bcee7dc8cefd5c50696232f0b067.jpg
http://imagehovel.com/view/a60/a601f0e520eae2c96426e69cb6b7f471.jpg
هذا الكس يساوي وزنه ذهب

بندر99
10-01-2009, 06:45 AM
انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام لي يحب يشوف كسي على الكام يسيب تعليق و الايميل بتاعو



http://imagehovel.com/view/fee/feed647ff6a39601950a92f26cc51432.jpg
http://imagehovel.com/view/4d5/4d50bcee7dc8cefd5c50696232f0b067.jpg
http://imagehovel.com/view/a60/a601f0e520eae2c96426e69cb6b7f471.jpg
هذا الكس يساوي وزنه ذهب bandri2020@hotmail.com

اسلام المرعب
10-01-2009, 01:51 PM
islam jordan@hotmail.com

lmakan505
10-08-2009, 06:38 AM
سأجعل من لساني ريشه ومن ريقي حبر واكتب على صدرك أني أحبك موووووت lma_kan@yahoo


الجنس هو اصل الحياه الجنس اذ احببت ان تستمتع به يجب ان تمارسه بحب حب للجنس حب للجسد الذى تلامس جلده بجلدك و عندما تتلامس نهدى

المراة بصدر الرجل يشتعل القلب باحساسه الجميل و عندما تتعانق الشفاه بالشفاه فى قبلة عميقة و تتهامس الالسنة بعمق شوقها الى متعة الجنس و

عندما يحضن الكس فى اعماقه الدافئة الزب يدوب الاثنان فى هالة من العشق و المتعة التى نبحث عنهاانه الجنس بحب و بعشق مارس الجنس بدون

خجل بدون خوف بدون حدود lma_kan@yahoo.......lma.kan@live.com
0162565755 & 0189442429
مستنيكى

zb nar
10-10-2009, 06:09 AM
انا فلسكيني وزبي نااااااااااااااااااااااااااااااااااارر اذا بدك تجربي هاد ايميلي واسمي راني وعمري 28 سنه dror_1@hotmail.com

HAMDY31157
10-10-2009, 09:15 PM
اميلى ياقمر وبتمنا اشوف واتمتع بالكس العسل ده/ hamdy31157@hotmail.com (hamdy31157@hotmail.com)

Guost
10-11-2009, 11:40 AM
[QUOTE=fatinx;238979]انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام لي يحب يشوف كسي على الكام يسيب تعليق و الايميل بتاعو



http://imagehovel.com/view/fee/feed647ff6a39601950a92f26cc51432.jpg
http://imagehovel.com/view/4d5/4d50bcee7dc8cefd5c50696232f0b067.jpg
http://imagehovel.com/view/a60/a601f0e520eae2c96426e69cb6b7f471.jpg[/QUOTشوووووووووووووووووو هل كس يال عليكي بيموت من الشهوة بليز احكي معي على الإيميل
Guost_love@HOTMAIL.COM

جوجو390
10-11-2009, 12:24 PM
وينك ياحياتي المتعة الها اسرارها
mohamad390@gmail .comi.

بندر99
10-12-2009, 05:22 AM
انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام لي يحب يشوف كسي على الكام يسيب تعليق و الايميل بتاعو



http://imagehovel.com/view/fee/feed647ff6a39601950a92f26cc51432.jpg
http://imagehovel.com/view/4d5/4d50bcee7dc8cefd5c50696232f0b067.jpg
http://imagehovel.com/view/a60/a601f0e520eae2c96426e69cb6b7f471.jpg
كس محروم بس يستاهل وزنه ذهب bandri2020@hotmail.com

دودو.رجب
10-15-2009, 05:07 AM
انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام لي يحب يشوف كسي على الكام يسيب تعليق و الايميل بتاعو



http://imagehovel.com/view/fee/feed647ff6a39601950a92f26cc51432.jpg
http://imagehovel.com/view/4d5/4d50bcee7dc8cefd5c50696232f0b067.jpg
http://imagehovel.com/view/a60/a601f0e520eae2c96426e69cb6b7f471.jpg
ده مش كس ده طبق مهلبيه نفسي اكل من لبنه والحس من عسله
dodo.ragab2008@hotmail.com

hfa
10-16-2009, 12:50 AM
لو انتى محتاجه وجاده راسلينى وضيفينى ده اميلى
amora441166@yahoo.com

ashraf55569
10-16-2009, 11:56 PM
هاي
لو تحبي اهلا بيكي
انا اسمي أشرف من القاهرة مهندس كمبيوتر ودي ايملاتي وكام 2 كام
ashraf55569@yahoo.com
ashraf55569@Hotmail.com
ashraf55569@skype.com
ashraf55569@oovoo.com
0101708325 - 0125552903 - 0112798667
مع تحياتي
أشرف

سيد الناس 45
10-19-2009, 01:42 AM
كسك رائع من احلى الاكساس اللى شفتها
كسك مش يتناك لا و لا يتلحس دة شفته تتباس كانها شفايفك
اتصلى و نشوف نتمتع مع بعض امتى لان كسك دة ميتسبش ابدا
nabil_syed2009@yahoo.com

jerhass
10-21-2009, 03:15 PM
صور تجنن
jerhass_jed@hotmail.com

حسين الحسين
10-22-2009, 11:34 AM
ناطر تضيفي ايميلي لحتى اشوفك لعمرك ما شفتي

علي جرك
10-22-2009, 10:22 PM
هاي فاتن ممكن تراسليني اذاجادة

hany_dash
10-28-2009, 06:16 PM
تعرفي قسك يجنن وناقصه بس شغله وحده زبي hany_dash@yahoo.com

البركان1969
11-03-2009, 10:44 AM
هاي فتونة شو هالفخامة هي وشو هالكس هاد واااااااووو جميل أنا ناطرك على absea_1011@hotmail.com

teto66666
11-06-2009, 10:51 PM
ياريت اناوقف امام باب الحمام
أحلى ما فيه أنه صغير أوى يعنى يجنن أكيد أنتى عزراء
tarekhdr122@yahoo.com (tarekhdr122@yahoo.com)

بائس
11-06-2009, 11:08 PM
صووووووره حلوووووووووه
هذا ايميلي moon_sun58@hotmail.com

معلم بالنيك
11-10-2009, 03:31 AM
كسك عسل نفسي ابوسه وامصه وووووووووووووووووووووحط زبي فييييييييييييييييييييه هاد ايميلي nadr200911@yahoo.com nadr.mh11@hotmail.com

shriqii
11-10-2009, 05:04 PM
shriqii@hotmail.com

تناكين نيكة عمرك متنسيها
11-10-2009, 08:06 PM
انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام لي يحب يشوف كسي على الكام يسيب تعليق و الايميل بتاعو



http://imagehovel.com/view/fee/feed647ff6a39601950a92f26cc51432.jpg
http://imagehovel.com/view/4d5/4d50bcee7dc8cefd5c50696232f0b067.jpg
http://imagehovel.com/view/a60/a601f0e520eae2c96426e69cb6b7f471.jpg


فاتن حرقتي قلبي انت وكسك على راسي هذا ايميلي شوفي شو اعمل بكسك fakori_2006@yahoo.com

تناكين نيكة عمرك متنسيها
11-10-2009, 10:27 PM
مافي احلا ولاانظف يا ريت تتصلين بي fakori_2006@yahoo.com

ahmed_1889
11-11-2009, 06:15 AM
Thes my e'mail 1@01.com

prince1972
11-11-2009, 12:07 PM
ahlamustafa@yahoo.com مستنيك على نار لاني بصراحة ما شفت احلى ولا اروع من هيك

كابتن جود
11-12-2009, 12:15 AM
مش عارف امهات خر زمن يعنى احنا هنا والام بتغتصب بنتها طيب انا عايز واحده تفكر انها تغتصبنى

وئيم
11-12-2009, 11:55 PM
شي بجنن هاد ايميلي ghiyath_89@ymail.com

حجمه طبيعي
11-13-2009, 12:18 AM
من امس وطيزك في بالي ما فارق خيالي
اليوم كسك يووووووووووووووووووووووو يجنن بجد بجد جسمك باين رووووووووعه
ويبغيله لحس كلو ياريت نتكلم في الايميل
وننبسط اكثر مع جسمك العالمي بنتظارك فتونه
momo_meme_6@hotmail.com
لو ده فعلا كسك يبقي مش محتاج غير زبري لو شوفتيه هاتقولبلي انت مضخمه ازاي بس هو حجمه كده طبيعي لو حبيتي تتأكدي ممكن كام وده ايميلي
mmmm_ssss12377@yahoo.comاو0120752625

ميدو5188147
11-14-2009, 01:49 AM
انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام لي يحب يشوف كسي على الكام يسيب تعليق و الايميل بتاعو



http://imagehovel.com/view/fee/feed647ff6a39601950a92f26cc51432.jpg
http://imagehovel.com/view/4d5/4d50bcee7dc8cefd5c50696232f0b067.jpg
http://imagehovel.com/view/a60/a601f0e520eae2c96426e69cb6b7f471.jpg
ياجمل كسك ده كس بجد يتكتب فيه شاعر ده اميلىm_azoz90@yahoo.comيارب للى يلمسو غيرى يتفحهو وده رقمى 0105188147

ابوزب ملتوي
11-15-2009, 05:40 AM
mansand2009@hotmail.com ممكن تضيفيني حياتي فاتن والله كسك نااااااااااااااااارمنجد حلويجنن

اصغر سكسي
12-01-2009, 07:16 AM
ssswwwooo@hotmail.cm

amarrrrr
12-06-2009, 03:42 PM
وااااااااااااااااااو كسسسسسسسسسسك مثير يجنن تعالى جربينيي هذا ايميلي amarrr_4@hotmail.com

بادي مجيد
12-13-2009, 09:48 PM
انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام لي يحب يشوف http://imagehovel.com/view/fee/feed647ff6a39601950a92f26cc51432.jpg
http://imagehovel.com/view/4d5/4d50bcee7dc8cefd5c50696232f0b067.jpg
http://imagehovel.com/view/a60/a601f0e520eae2c96426e69cb6b7f471.jpg
كسي على الكام يسيب تعليق و الايميل بتاعو

انا بادي مولع ناااااار و اتمنه القاء وهذا ايميلي amer_abd2002 @yahoo.com

sheriefman
12-14-2009, 03:20 PM
sheriefman@yahoo.com

sexsy_maaan
12-15-2009, 12:31 AM
منذ أن رأيتك ..جفت الدموع وانتهت…منذ أن عرفتك غابت وانتهت الكلمات
وحين قلت أحبك…
تمزقت جدران القلب ونزفت دمائها
بكت على قيثارة الحب وانهمرت دموعها
من ليالي عمري…سهرت ليلتين… ومن كل سنينه…عشقت يومين…
ولم ينطق لساني سوى كلمتين…أحبك وأهواك…
أحبك لأنك حياتي …وسأبقى أحبك بعد مماتي…
فإن عشت جيلاًًًًٍ آخر..فيكون ناسي أنت…
وإن ذهبت للجنة..فأرسل الليل وآخذك…
وإن ذهبت للنار..سأطفئ نارها بحبك…
وإن أردت الحياة فلأجلك ..وإن أردت الكلام...
سأقول أحبك
sexsy_maaan@yahoo.com (sexsy_maaan@yahoo.com)

sheriefman
12-15-2009, 08:45 PM
ضيفينى واطفى نار احلى كس
sheriefman@yahoo.com

ashraf55569
12-15-2009, 11:49 PM
هاي
لو تحبي اهلا بيكي أنا اعشق السكس وبتفنن في المتعة والنيك
انا اسمي أشرف من القاهرة مهندس كمبيوتر ودي ايملاتي وكام 2 كام او ممارسة طبيعية
ashraf55569@yahoo.com
ashraf55569@Hotmail.com
ashraf55569@skype.com
ahraf55569@oovoo.com
0101708325 - 0125552903 - 0112798667
( صفر عشرة مائة وسبعون ثلاثة وثمانين خمسة وعشرون – صفر اثنى عشر خمسائة خمسة وخمسون مئتان وتسعون ثلاثة - صفر احدى عشر سبعة وعشرون ثمانية وتسعون ستمائة سبعة وستون )
مع تحياتي
أشرف

بادي مجيد
12-16-2009, 11:20 PM
انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام لي يحب يشوف كسي على الكام يسيب تعليق و الايميل بتاعو



http://imagehovel.com/view/fee/feed647ff6a39601950a92f26cc51432.jpg
http://imagehovel.com/view/4d5/4d50bcee7dc8cefd5c50696232f0b067.jpg
http://imagehovel.com/view/a60/a601f0e520eae2c96426e69cb6b7f471.jpg
كلش حلوووو روعه هاذا ايميلي bm648@yahoo.com

ahmed ebiary
12-17-2009, 04:34 AM
هاى
انا احمد فؤاد الابيارى موزع وملحن موسيقى واتمنى ان نكون اصدقاء
albyyarabymalosh_elaanta@hotmail.com
byanoo_love_mazzika@hotmail.com
0101584143
0141471587
lمع ارق تحياتى
وامتنى ان تكةن جاده انا فى انتظار تلفونك
باى

mostafa01235
12-23-2009, 01:31 AM
انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام لي يحب يشوف كسي على الكام يسيب تعليق و الايميل بتاعو



http://imagehovel.com/view/fee/feed647ff6a39601950a92f26cc51432.jpg
http://imagehovel.com/view/4d5/4d50bcee7dc8cefd5c50696232f0b067.jpg
http://imagehovel.com/view/a60/a601f0e520eae2c96426e69cb6b7f471.jpg



هاي انامصطفي مصري طنطا33نسه دي اول مشاركه لياهنا لمن تحب الصداقه معي للمتعه الجنسيه اهم حاجه انك تكوني جده لهزه الصداقه وانااضع رقمي لمن تحب الجنس وتتمتع بنفسها معي المتعه الكامله ولوعن طريق الموبايل وهزارقمي 0118173695 فقط لمن تحب المتعه والجديه في الصداقه الجنسيه وهزااميلي mostafa01235@yahoo.com بنتظر في اي وقت واي زمان علي اميلي وعلي رقمي ايضا بااااااااااااااااااااااااااااااااي

s-m20
01-01-2010, 10:05 PM
يااااااااااااااااااااااه ده كسك بس نفسي زبري يدخل فيه ويريحني ويريحك ضيفيني على الايميل

s-m20@live.com

mandooooo82
01-06-2010, 07:35 PM
خشي علي الايميل بتاعي وانا اوريك الزبر الحقيقي والكس بتاع البت بتاعتي وانتي تعرفي يعني ايه كس manalove_mahmoud@yahoo.com

fuck ass
01-08-2010, 12:07 PM
انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام لي يحب يشوف كسي على الكام يسيب تعليق و الايميل بتاعو



http://imagehovel.com/view/fee/feed647ff6a39601950a92f26cc51432.jpg
http://imagehovel.com/view/4d5/4d50bcee7dc8cefd5c50696232f0b067.jpg
http://imagehovel.com/view/a60/a601f0e520eae2c96426e69cb6b7f471.jpg


حلو كثير وبدو نيك بزب طويل .... هذا ايميلي ... للنيك ع الكام
destiny.sting@yahoo.com

ashraf.metwa
01-08-2010, 02:23 PM
بجد مش عارف اقول ايه لكن يجنن وده ايميلى ahmed35-1973@hotmail.com

ادهم2010
01-13-2010, 07:58 PM
حبيبة قلبى التى لم تراها عينى لو كان صوتى حفيف الشجر لم يكفى اشتياقى اليكى لان صوتك تغريد البلابل ودليل على انوستك الطاغيه فتعالى تلامس يداى يديك او حتى اقبل شفتيك وانقب عن الورد وارتشف رحيق من فوق نهديكى واقتحم الجسور التى بين فخزيكىانا بحب الدوره الدمويه وبحب الهوا والنبض وبحب المداعبه الجنسيه والمممارسه وبحب المداعبه بين الفخزين وبحب المداعبه اعل الفخزين والمداعبه فى جسم المراه كل مكن فى جسمه وبحب ارضع فى الحلمه وبحب تقعدى عليه وتقومى وتقعدى برحت رحتك وبحب ادخل فخزى فى فخزك حت اليل الدامس وبحب المصمص وبحب ابوس بين الفخزين وبحب اعيش فى جسم المراه واعشقه واهزر معه وبحب القمصن القصير وبحب البس البكنى واحب اعيش حيتى مع وحده احبه من كل قلبى قبل كل شيئ حتى احفظ عليه لوحدى وبحب اعيش حيتى معه نيك فى نيك وبحب رفع رجله على كتفى وادخل فيه بكل حنين ورق اه واه بحب دخلت جدا ومن تعيش معيه وبحب المداعبه الجنسيه والممارسه قبل النيك وعايز تدخلنى بين فرجه ابوس فيه والحس فيه بحب مكان الفرج جدا 0162747437
sg_2700000@yahoo.com
sg_2700000@hotmail.com
ابحث عن زوجه حنونه طيبه ورقيقه
حبيبتي
انت الدواء ومصل الشفاء
مصل الشفاء هو الماء المعطر
بعبق انفاســــــــــك
من شفتيك يرطب أزماني
اسعد زمان الحب من وعدك الى ان القاك
وباقي الايام تمضي فـي جحيـم جفـاك

طول الدجا سهران اتقلب على الاشـواك
والنوم مني طار نـار بعدكـك ياحبيبـي 0162747437
0162747437
أنت في النّيكِ حصانٌ تطرقُ الأكساس طرقا !!
ترسلُ الأيـــــر طويلاً ضارباً في الكُسّ عمقا !!
وتوالي الطّرقَ حتـّى تسمعَ الأنفاسَ شهـقـــــا !!
إنّذا الأيـــــــــرَ يلبّي شهــوتي حقّاً وصدقــا !!
كيف لا وهو كريــمٌ دافقٌ للـمـنـي دفــقــــــا !!
فيُروّي الــكــُسَّ والــطّــيــــــــــــزَ ويعطي الــنّهـدَ رزقـا !!
*********
أنت يا نـيّـــــاكَ كسّي أشتهي أيـــــرك حقـّا !!
أعشق الطّـمـرة ترتـــــــــــــــــــــاد لـهـذا الأيــرِ أفـقـا !!
فتراها رضيتْ لــلأيـــــــــــــــــــــرِ أطــيــــازاً وشَـقـّا !!
فعسى أيــركَ يهــوي طاعناً كـسّي ويرقى !!
ليت أيــركَ يا حصاني صبّ في كـسّيَ ودقـا !!
ولَكَم أسعدُ بالـنـّـــيــكِ إذا ما كـان طـرقـــــــا !!
فيهزّ الـــطّـــيــــــزَ والـنـّــهـــدَيــــــْنِ والآهــــــات تـرقى !!
إنّ كسّي يا حصاني يرفض اللطفَ ورِفـقـا !1
أطيبُ النّـيــكِ ضِرابٌ يفتق الأكسـاس فـتـقـا !!
ما أُحيلى الـنـيـكَ يشفي شـهـوتـي أيضاً وعرقا !!
فمتى ألــقــــاك يومــاً صاهــــلاً فـوقيَ طلْقا ؟!
ولكَ الأيـــــــرُ طويـلاً نال في الأطوالِ سبْـقــا !!
تُدخل الأيـــــرَ عـمـيـقـا ً تُشبعُ الأشـفــارَ صفـقـا !! 1
فأماماً ثمّ خـلفـــــــــــاً ثمّ فوقَ الأيــــــر أرقى !!
فضروبُ النّيكِ تُجريها وتُهدي الــكـُــسّ حِـذقــا !!
أنت في النـّيــــكِ شهيرٌ تنتق الأكــســـاس نـتـقـا 1
فـهـنـيـئـاً لك كــسّي خـيـر ما تـهــواه تلقى
من جسدك اطعميني
وبنهديك سيدتي اغمريني
وبعطر كسك الجميل اجذبيني
يامن نيكها يحييني
الان وغدا وبكل سنيني
من بخش طيزك زيديني
ليقول لك زبي مصيني
يامراة تمتاز بالحنان
ليروي سائلي فيها كل مكان
تعالي واطفاي النيران
اليوم وغدا والان
أقول: نعم وأنا أفتخِرْ
أنا راكع ساجد للبنات
وعن لحس أقدامهن الطرية
لا أتورع أو أصطبرْ
فعشق كعوب النساء نما
بعقلي وقلبي منذ الصغرْ
لأقدام كل فتاة مذاق
عجيب، ورائحة.. كالمطرْ
لذلك أحسد كل حذاء
على ضمه قدما ِلقمرْ
أنا.. للبنات.. وألحس أقدامهن.. كهِرْ
وأمتصها واحدا واحدا
أصابعُ أقدامهن العشرْ
وألحس ما بينها في خشوع
وآخذ في اللحس كل الحذرْ
لكي لا أُجَرح جلدا لطيفا
كزبد طري.. [...]
ضمني مابين قلبك والعيون..
خلني أنسى زماني والمكان..
ضمني بإحساس تكفى يالحنون ..
وأروني من فيض حبك والحنان..
في "غيابك" لف دنياي السكون..
لاملامح لافرح في هالزمان..
لاتـروح ولاتغيب إبقى وكون ....
في غرام من حبك صابه جنــان..
........محتآاااااااااج اضمك
واترك الدمع ينساب
يكتب على ثوبك بلاوي سنيني
بالحيـل ضايق في زمن مابه اصحاب
والكل منهم بالمصايب يجيني
الا انت وينـك ..!
لاتعذر بالأسباب
ابيك تترك كل شي وتجيني
ابي اضمك موووت
ضما" بلا احسـاب
وتذوبني بحنانك وتذوب انت فيني
انسى نفسي معك وارجع
اضمك ...
واضمك ..
واضمك...
واضمك....وتسألني حبيبي لاتكون مليت

واقولك توني حبيبي من احضانك ماأرتوييت

suleman
01-15-2010, 10:06 PM
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaw

ادهم2010
01-16-2010, 09:10 PM
حبيبة قلبى التى لم تراها عينى لو كان صوتى حفيف الشجر لم يكفى اشتياقى اليكى لان صوتك تغريد البلابل ودليل على انوستك الطاغيه فتعالى تلامس يداى يديك او حتى اقبل شفتيك وانقب عن الورد وارتشف رحيق من فوق نهديكى واقتحم الجسور التى بين فخزيكىانا بحب الدوره الدمويه وبحب الهوا والنبض وبحب المداعبه الجنسيه والمممارسه وبحب المداعبه بين الفخزين وبحب المداعبه اعل الفخزين والمداعبه فى جسم المراه كل مكن فى جسمه وبحب ارضع فى الحلمه وبحب تقعدى عليه وتقومى وتقعدى برحت رحتك وبحب ادخل فخزى فى فخزك حت اليل الدامس وبحب المصمص وبحب ابوس بين الفخزين وبحب اعيش فى جسم المراه واعشقه واهزر معه وبحب القمصن القصير وبحب البس البكنى واحب اعيش حيتى مع وحده احبه من كل قلبى قبل كل شيئ حتى احفظ عليه لوحدى وبحب اعيش حيتى معه نيك فى نيك وبحب رفع رجله على كتفى وادخل فيه بكل حنين ورق اه واه بحب دخلت جدا ومن تعيش معيه وبحب المداعبه الجنسيه والممارسه قبل النيك وعايز تدخلنى بين فرجه ابوس فيه والحس فيه بحب مكان الفرج جدا 0162747437
sg_2700000@yahoo.com
sg_2700000@hotmail.com
ابحث عن زوجه حنونه طيبه ورقيقه
حبيبتي
انت الدواء ومصل الشفاء
مصل الشفاء هو الماء المعطر
بعبق انفاســــــــــك
من شفتيك يرطب أزماني
اسعد زمان الحب من وعدك الى ان القاك
وباقي الايام تمضي فـي جحيـم جفـاك

طول الدجا سهران اتقلب على الاشـواك
والنوم مني طار نـار بعدكـك ياحبيبـي 0162747437
0162747437
أنت في النّيكِ حصانٌ تطرقُ الأكساس طرقا !!
ترسلُ الأيـــــر طويلاً ضارباً في الكُسّ عمقا !!
وتوالي الطّرقَ حتـّى تسمعَ الأنفاسَ شهـقـــــا !!
إنّذا الأيـــــــــرَ يلبّي شهــوتي حقّاً وصدقــا !!
كيف لا وهو كريــمٌ دافقٌ للـمـنـي دفــقــــــا !!
فيُروّي الــكــُسَّ والــطّــيــــــــــــزَ ويعطي الــنّهـدَ رزقـا !!
*********
أنت يا نـيّـــــاكَ كسّي أشتهي أيـــــرك حقـّا !!
أعشق الطّـمـرة ترتـــــــــــــــــــــاد لـهـذا الأيــرِ أفـقـا !!
فتراها رضيتْ لــلأيـــــــــــــــــــــرِ أطــيــــازاً وشَـقـّا !!
فعسى أيــركَ يهــوي طاعناً كـسّي ويرقى !!
ليت أيــركَ يا حصاني صبّ في كـسّيَ ودقـا !!
ولَكَم أسعدُ بالـنـّـــيــكِ إذا ما كـان طـرقـــــــا !!
فيهزّ الـــطّـــيــــــزَ والـنـّــهـــدَيــــــْنِ والآهــــــات تـرقى !!
إنّ كسّي يا حصاني يرفض اللطفَ ورِفـقـا !1
أطيبُ النّـيــكِ ضِرابٌ يفتق الأكسـاس فـتـقـا !!
ما أُحيلى الـنـيـكَ يشفي شـهـوتـي أيضاً وعرقا !!
فمتى ألــقــــاك يومــاً صاهــــلاً فـوقيَ طلْقا ؟!
ولكَ الأيـــــــرُ طويـلاً نال في الأطوالِ سبْـقــا !!
تُدخل الأيـــــرَ عـمـيـقـا ً تُشبعُ الأشـفــارَ صفـقـا !! 1
فأماماً ثمّ خـلفـــــــــــاً ثمّ فوقَ الأيــــــر أرقى !!
فضروبُ النّيكِ تُجريها وتُهدي الــكـُــسّ حِـذقــا !!
أنت في النـّيــــكِ شهيرٌ تنتق الأكــســـاس نـتـقـا 1
فـهـنـيـئـاً لك كــسّي خـيـر ما تـهــواه تلقى
من جسدك اطعميني
وبنهديك سيدتي اغمريني
وبعطر كسك الجميل اجذبيني
يامن نيكها يحييني
الان وغدا وبكل سنيني
من بخش طيزك زيديني
ليقول لك زبي مصيني
يامراة تمتاز بالحنان
ليروي سائلي فيها كل مكان
تعالي واطفاي النيران
اليوم وغدا والان
أقول: نعم وأنا أفتخِرْ
أنا راكع ساجد للبنات
وعن لحس أقدامهن الطرية
لا أتورع أو أصطبرْ
فعشق كعوب النساء نما
بعقلي وقلبي منذ الصغرْ
لأقدام كل فتاة مذاق
عجيب، ورائحة.. كالمطرْ
لذلك أحسد كل حذاء
على ضمه قدما ِلقمرْ
أنا.. للبنات.. وألحس أقدامهن.. كهِرْ
وأمتصها واحدا واحدا
أصابعُ أقدامهن العشرْ
وألحس ما بينها في خشوع
وآخذ في اللحس كل الحذرْ
لكي لا أُجَرح جلدا لطيفا
كزبد طري.. [...]
ضمني مابين قلبك والعيون..
خلني أنسى زماني والمكان..
ضمني بإحساس تكفى يالحنون ..
وأروني من فيض حبك والحنان..
في "غيابك" لف دنياي السكون..
لاملامح لافرح في هالزمان..
لاتـروح ولاتغيب إبقى وكون ....
في غرام من حبك صابه جنــان..
........محتآاااااااااج اضمك
واترك الدمع ينساب
يكتب على ثوبك بلاوي سنيني
بالحيـل ضايق في زمن مابه اصحاب
والكل منهم بالمصايب يجيني
الا انت وينـك ..!
لاتعذر بالأسباب
ابيك تترك كل شي وتجيني
ابي اضمك موووت
ضما" بلا احسـاب
وتذوبني بحنانك وتذوب انت فيني
انسى نفسي معك وارجع
اضمك ...
واضمك ..
واضمك...
واضمك....وتسألني حبيبي لاتكون مليت

واقولك توني حبيبي من احضانك ماأرتوييت

teeem
01-20-2010, 03:57 PM
انا بحكيكي بكل صراحة انا زبي صغير اذا بدك انا جاهز

عاشق الصدر العربى
01-24-2010, 11:20 PM
كسك جامد نيك
مالوش حل
مستنيكى يا قطه
ايميلى
amr_almasry4@yahoo.com

فاضل الرماحي
01-27-2010, 06:41 PM
بس أشوف أول وأحكمhttp://www.s7lob.com/forum/images/icons/icon4.gif

المياس1968
01-29-2010, 07:57 PM
عسل يا عسل

=========

beingalone
01-30-2010, 05:46 PM
ده ايميلى يا عسل لو فيه مكان فى البرنامج بتاعك وتستحمى وتنضفى من اللى ردو عليكى قبلى دول



يعنى لول ههههههههههه


المهم ياقمر هتضيفينى بقه

beingalonee@yahoo.com

hge
01-30-2010, 07:58 PM
احلا حرفين فى اللغه العربيه(الكاف والسين)وانتى كسك له مفعول اسحر واحلا حاجه فيه انه بظنبور لأن الكس ال من غير ظنبور يغور ت 0171318134 رساله نصيه وانا اتصل لا ارد على الرنات

hosam1971
01-30-2010, 08:08 PM
ما اروعة ومااجملة

النمرالشرس
01-31-2010, 11:20 AM
[روووووعة يافاتن
tiger300024@yahoo.com]انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام لي يحب يشوف كسي على الكام يسيب تعليق و الايميل بتاعو



http://imagehovel.com/view/fee/feed647ff6a39601950a92f26cc51432.jpg
http://imagehovel.com/view/4d5/4d50bcee7dc8cefd5c50696232f0b067.jpg
http://imagehovel.com/view/a60/a601f0e520eae2c96426e69cb6b7f471.jpg[/QUOTE]

الاحيوى
02-02-2010, 11:08 PM
زبى مولع نار بدى اطفية فى كسك salameed2010@gmail.com

omaragwa
02-02-2010, 11:11 PM
omaragwa@yahoo.com

shana
02-05-2010, 12:40 AM
sham_love0@yahoo.com hi and i like to see u and i wait u

ulhv
02-05-2010, 08:12 PM
هلو فاتن آني اسمي عمار واميلي
ammar_yaaseer73@yahoo.com (ammar_yaaseer73@yahoo.com)

النمرالشرس
02-07-2010, 11:20 AM
[أتمنى أشوفه بالحقيقة يا حلوة]انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام لي يحب يشوف كسي على الكام يسيب تعليق و الايميل بتاعو



http://imagehovel.com/view/fee/feed647ff6a39601950a92f26cc51432.jpg
http://imagehovel.com/view/4d5/4d50bcee7dc8cefd5c50696232f0b067.jpg
http://imagehovel.com/view/a60/a601f0e520eae2c96426e69cb6b7f471.jpg[/QUOTE]

bigmega
02-07-2010, 05:00 PM
my mail

mega1550@hotmail.com

hamada1550@yahoo.com

باهرة تحب المص
02-08-2010, 11:28 AM
تخسى كل الكساس بعد كسك
شغل لحس وسحاق

الزب الصامد
02-10-2010, 06:09 PM
ممكن بكل احترام تقبلين ايميلي كسك كله متعة وانا بريحه للاخر ag.mal@hotmail.com

mzda56
02-11-2010, 05:30 AM
إيه الحلاوة دى يا عينى على الحلاوة
mzda_1956@hotmail.com

hany_dash
02-11-2010, 07:49 PM
hany_dash@yahoo.com من مصر

hamada1156
02-12-2010, 08:45 AM
هلو فاتن آني اسمي احمد واميلي
hamada1156@hotmail.com

hamada1156
02-12-2010, 08:58 AM
]هلو فاتن آني اسمي hamadaواميلي hamada1156@hotmail.com

shirifsalama
02-17-2010, 07:52 PM
[QUOTE=fatinx;238979]انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام لي يحب يشوف كسي على الكام يسيب تعليق و الايميل بتاعو
شاب محترم بحب العلاقات الحقيقية بسرية تامة
من مصر - الجيزة يعشق المرأة كإنسان رقيق جميل اهم من الجنس واحب العلاقات بحب وهدوء بشرط الجدية وبكل سرية وقضاء وقت جميل والترويح عن انفسنا
اتمنى التعرف بأحترام متبادل
ياريت تبعتيلي رسالة على الايميل للتعارف ونتقابل
الايميل بتاعي :
shirifsalama@hotmail.com
شكراً

الركيب33
02-19-2010, 02:16 PM
خلينى الحسهولك وانيك فيه لما اكيفه كلمينى sm33000@hotmail.com

ادهم2010
02-19-2010, 11:19 PM
حبيبة قلبى التى لم تراها عينى لو كان صوتى حفيف الشجر لم يكفى اشتياقى اليكى لان صوتك تغريد البلابل ودليل على انوستك الطاغيه فتعالى تلامس يداى يديك او حتى اقبل شفتيك وانقب عن الورد وارتشف رحيق من فوق نهديكى واقتحم الجسور التى بين فخزيكىانا بحب الدوره الدمويه وبحب الهوا والنبض وبحب المداعبه الجنسيه والمممارسه وبحب المداعبه بين الفخزين وبحب المداعبه اعل الفخزين والمداعبه فى جسم المراه كل مكن فى جسمه وبحب ارضع فى الحلمه وبحب تقعدى عليه وتقومى وتقعدى برحت رحتك وبحب ادخل فخزى فى فخزك حت اليل الدامس وبحب المصمص وبحب ابوس بين الفخزين وبحب اعيش فى جسم المراه واعشقه واهزر معه وبحب القمصن القصير وبحب البس البكنى واحب اعيش حيتى مع وحده احبه من كل قلبى قبل كل شيئ حتى احفظ عليه لوحدى وبحب اعيش حيتى معه نيك فى نيك وبحب رفع رجله على كتفى وادخل فيه بكل حنين ورق اه واه بحب دخلت جدا ومن تعيش معيه وبحب المداعبه الجنسيه والممارسه قبل النيك وعايز تدخلنى بين فرجه ابوس فيه والحس فيه بحب مكان الفرج جدا 0162747437

sg_2700000@A.com

sg_2700000@A.com
ابحث عن زوجه حنونه طيبه ورقيقه

حبيبتي

انت الدواء ومصل الشفاء

مصل الشفاء هو الماء المعطر

بعبق انفاســــــــــك

من شفتيك يرطب أزماني
اسعد زمان الحب من وعدك الى ان القاك

وباقي الايام تمضي فـي جحيـم جفـاك


طول الدجا سهران اتقلب على الاشـواك

والنوم مني طار نـار بعدكـك ياحبيبـي 0162747437
0162747437

أنت في النّيكِ حصانٌ تطرقُ الأكساس طرقا !!

ترسلُ الأيـــــر طويلاً ضارباً في الكُسّ عمقا !!

وتوالي الطّرقَ حتـّى تسمعَ الأنفاسَ شهـقـــــا !!

إنّذا الأيـــــــــرَ يلبّي شهــوتي حقّاً وصدقــا !!

كيف لا وهو كريــمٌ دافقٌ للـمـنـي دفــقــــــا !!

فيُروّي الــكــُسَّ والــطّــيــــــــــــزَ ويعطي الــنّهـدَ رزقـا !!

*********

أنت يا نـيّـــــاكَ كسّي أشتهي أيـــــرك حقـّا !!

أعشق الطّـمـرة ترتـــــــــــــــــــــاد لـهـذا الأيــرِ أفـقـا !!

فتراها رضيتْ لــلأيـــــــــــــــــــــرِ أطــيــــازاً وشَـقـّا !!

فعسى أيــركَ يهــوي طاعناً كـسّي ويرقى !!

ليت أيــركَ يا حصاني صبّ في كـسّيَ ودقـا !!

ولَكَم أسعدُ بالـنـّـــيــكِ إذا ما كـان طـرقـــــــا !!

فيهزّ الـــطّـــيــــــزَ والـنـّــهـــدَيــــــْنِ والآهــــــات تـرقى !!

إنّ كسّي يا حصاني يرفض اللطفَ ورِفـقـا !1

أطيبُ النّـيــكِ ضِرابٌ يفتق الأكسـاس فـتـقـا !!

ما أُحيلى الـنـيـكَ يشفي شـهـوتـي أيضاً وعرقا !!

فمتى ألــقــــاك يومــاً صاهــــلاً فـوقيَ طلْقا ؟!

ولكَ الأيـــــــرُ طويـلاً نال في الأطوالِ سبْـقــا !!

تُدخل الأيـــــرَ عـمـيـقـا ً تُشبعُ الأشـفــارَ صفـقـا !! 1

فأماماً ثمّ خـلفـــــــــــاً ثمّ فوقَ الأيــــــر أرقى !!

فضروبُ النّيكِ تُجريها وتُهدي الــكـُــسّ حِـذقــا !!

أنت في النـّيــــكِ شهيرٌ تنتق الأكــســـاس نـتـقـا 1

فـهـنـيـئـاً لك كــسّي خـيـر ما تـهــواه تلقى

من جسدك اطعميني
وبنهديك سيدتي اغمريني
وبعطر كسك الجميل اجذبيني
يامن نيكها يحييني
الان وغدا وبكل سنيني
من بخش طيزك زيديني
ليقول لك زبي مصيني
يامراة تمتاز بالحنان
ليروي سائلي فيها كل مكان
تعالي واطفاي النيران
اليوم وغدا والان
أقول: نعم وأنا أفتخِرْ
أنا للبنات

وعن لحس أقدامهن الطرية
لا أتورع أو أصطبرْ
فعشق كعوب النساء نما
بعقلي وقلبي منذ الصغرْ
لأقدام كل فتاة مذاق
عجيب، ورائحة.. كالمطرْ
لذلك أحسد كل حذاء
على ضمه قدما ِلقمرْ
أنا.. للبنات.. وألحس أقدامهن.. كهِرْ
وأمتصها واحدا واحدا
أصابعُ أقدامهن العشرْ
وألحس ما بينها في خشوع
وآخذ في اللحس كل الحذرْ
لكي لا أُجَرح جلدا لطيفا
كزبد طري.. [...]

--------------------------------------------------------------------------------
ضمني مابين قلبك والعيون..

خلني أنسى زماني والمكان..

ضمني بإحساس تكفى يالحنون ..

وأروني من فيض حبك والحنان..

في "غيابك" لف دنياي السكون..

لاملامح لافرح في هالزمان..

لاتـروح ولاتغيب إبقى وكون ....

في غرام من حبك صابه جنــان..

........محتآاااااااااج اضمك
واترك الدمع ينساب

يكتب على ثوبك بلاوي سنيني

بالحيـل ضايق في زمن مابه اصحاب

والكل منهم بالمصايب يجيني

الا انت وينـك ..!

لاتعذر بالأسباب

ابيك تترك كل شي وتجيني

ابي اضمك موووت

ضما" بلا احسـاب

وتذوبني بحنانك وتذوب انت فيني

انسى نفسي معك وارجع

اضمك ...

واضمك ..

واضمك...

واضمك....وتسألني حبيبي لاتكون مليت



واقولك توني حبيبي من احضانك ماأرتوييت

ثائر حمود
02-21-2010, 11:20 AM
انت فاتن وكسك فاتن وأجمل مافي كسك البظر ابتاعو والشفرين الحلوين لون الخمري وهايهدية أجمل كس فاتن:بين فخذيك يرقد كس فاتنكس دافئ من الخارج ومن الداخل جمره نـــاربظر بارز وشفرين خمريينطيز لها خرق زهري كزهره ربيع علي الأشجاروشفا يف بها رحيق أكثر روعه من كل الأزهارعيون كسماء صافيه زرقاء كزرقة البــــــــــــــحاروالشعر يسيل علي ظهرك كمياه الأنهارهذا ايميلي ضيفيني ان شئتي:thaern1964@yahoo.com

loigee
03-02-2010, 05:20 PM
طيب طيب وانا الحس فيه و ادخل ما اطلع . . . . الكبار احن و ارق و اجمد

mc-kenzy@hotmail.com

kisses

أبوس الكس
03-08-2010, 05:10 PM
تنظيف الكس مجانا بلساني xc123456dzas@hotmail.com (xc123456dzas@hotmail.com)

THE SNOW FOX
03-09-2010, 06:34 PM
شو هالحلو كلو
انا ناطرك
ammar-z-12-@hotmail.com

killerr
03-12-2010, 10:46 PM
بتمنى علاقة جادة ومستمرة لان نفسى فى انسانة تكون صديقة وعشيقة وحبية تكون رقيقة وحنينة وحساسة انسى فى حضنها الدنيا كلها ونستمتع بكل حاجة حلوة فى الدنيا مع بعض من اول اللحظات الرومانسة بين اى ست وراجل لحد لما يجمعنا سرير او مش مهم سرير واحد المهم تبقى علاقة قوية بينى وبينها اكيد (بتمنى علاقة كاملة بينى وبين الانسانة اللى تقدر كلامى وتحسة وتفهمة ) واكيد هيبقى حظى حلو قووى لو اتعرفت عليكى وكنتى اللى ف خيالى ومستعد انى انسى الدنيا كلها وابقى ليها هى وبس لو طلعت اللى بدور عليها
freeman_811@hotmail
freeman_8111@yahoo
احمد من القاهرة

كارنتينا
03-19-2010, 11:01 AM
وااااااااااو اجنااااااااان بس بس باين مايروقو غير زبى اوهدا ايميلى مستناكى


mado_112233@hotmail.com

hazemman
03-19-2010, 09:13 PM
انا حازم وده رقم موبيلي0193931439وده ايميلي hazem_metalman@yahoo.com

احلاهم15
03-22-2010, 05:29 AM
هــــــــــــــــــا يســــــــــــــــــاــــطـــا نمــــــن الـــــســـــــــعـــــــوديــــــــةشــــــــــــ ــــــــاب جــــــنــــــتــــــل عـــلـــى كــــــيــفـــــــكلــاـــــــتـــواصـــــــل A7laahm15@hotmail.com

ميدوومحمد
04-11-2010, 09:49 PM
انا ميدو بصراحة حاجة فوق الوصف انا حابب اتعرف ومش هتندمي وبسيب ايميلي ياريت في اقرب فرصة تضيفيني عندك في ايميلك وشكر medoo2029@yahoo.com

bebo200120
04-24-2010, 12:29 PM
بجد يا حظ الى حيدقوا ويركب فى يبقى سعيد الحظ bebo200120@yahoo.com

bdran545
04-26-2010, 11:59 AM
شاب مصري اعزب يبلغ من العمر26 سنة يبحث عن امراة كسها هايج عاوزة تتناك مش مهم الشكل او السن المهم انها تعشق النيك الحار جدا فانا فنان نيك اعشق رضع البزاز ومص الشفايف و عايزها تكون هايجة لان زبى كبير 20 سم وشكله جميل وتخين اوى وهيعجبك اوي والمكان عندي متوفر من تريد تتصل على 0020115556096او تراسلنى على الايميل
bdran_bdran29@yahoo.com
m_a2010545@hotmail.co

monamoor
06-13-2010, 02:33 PM
I am Medo from Cairo 0168910895 I will be so happy if you accept me to be your friend
ahmed.egyptair@yahoo.com
monamoor_medo_2004@hotmail.com

loooood71
06-14-2010, 03:14 PM
انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام لي يحب يشوف كسي على الكام يسيب تعليق و الايميل بتاعو



http://imagehovel.com/view/fee/feed647ff6a39601950a92f26cc51432.jpg
http://imagehovel.com/view/4d5/4d50bcee7dc8cefd5c50696232f0b067.jpg
http://imagehovel.com/view/a60/a601f0e520eae2c96426e69cb6b7f471.jpg
بجد روعه واتمنى ان امتلكه khaled2060@hotmail.com

socrat12342000
06-15-2010, 07:49 PM
أنا أعمل في وظيفة مرموقة (جامعية) ومش عايز واحدة طياري كدا. عايز واحدة تكون هتستقر شوية أو تقدر توفر من وقتها لي مواعيد كل فترة، وهبسطها وهديها اللي هي عايزاه طالما هتبسطني وتخليني أركز ف شغلي بدل ما أنا كل شوية حاسس إني هفرتك الحيطان اللي حوالي وهخلف منها طوب وحجارة وحديد مسلح

zeezo192
06-17-2010, 04:40 PM
اهلين يقمر كسك بالمره يحنن نا عم وحلووووووووووووووووانتمنا اشوفك عندي بالاميل تشرفيني zeezo192@hotmail.com

hama2000
06-19-2010, 12:14 AM
hi how ar you i am //hamada0108282@hotmail.com///omohama_2010@yahoo.com//egypt//cairo

memo_20104
06-24-2010, 02:02 AM
ممكن اشوف بنفسى memo_egy2010@hotmail.co.uk

memo_xx201095@yahoo.com

mfmf1978
06-24-2010, 11:01 PM
الكس دة مش عايز غير واحد صعيدي
وانا صعيدي
hamousmart@yahoo.com

sleman1
06-25-2010, 12:45 PM
اريد صورك على ايميلي

زب تخين
07-02-2010, 02:42 PM
الى كل سيده محترمه تبحث عن المتعه فقط لاشباع حاجتها الجنسيه بكل الحب والاحترام والحميميه والسريه
الى كل مدام او مطلقه او ارمله ترغب فى اشباع حاجتها الجنسيه وفقط الجنسيه والحميميه
اى سيده اى سن فقط تقيم فى القاهره او الاسكندريه (مثقف جنسيا - متعلم جنسيا - وجنس عملى)
1- اسمى سيد 0104038148 / 0104521988
2- 42 سنه انا موجود على الفيس بوك باسم sayedngate
3- نفسى فى اى سيده تكون محتاجه علاقه حميميه
4- والـــلــله انا جاد ومحترم جدا ياريت الاقى سيده محترمه تقدر وانا تحت امرها
5- انا بعرف كويس جدا ومتتع جدا وحنون جدا
6- snbab2003@yahoo.com (snbab2003@yahoo.com) *** snbab2008@hotmail.com (snbab2008@hotmail.com) *** skype---- sayed620
7- محتاج سيده اى سيده تكون عاوزه راجل فى حياتها بكل الحميميه والاحترام المتبادل
8- الجديه والاحترام المتبادل شرط اساسى للعلاقه *** نفسى فى الجديه ولو لمره واحده
9- انا صادق فى اللى بقوله اتمنى اجد انسانه صادقه ولديها الرغبه الحقيقيه لاقامه علاقه حقيقيه ناجحه
10- عاوز كمان السريه والكتمان التام والنسيق بينا على شكل العلاقه
11- واى زوج محتاج صديق حميم لزوجته انا تحت امره بس يكلمنى هوا
12- ومش مهم السن للسيده او الجنسيه المهم تكون لديها الرغبه فى المتعه والعلاقه الحميميه تكون مقيمه بمصر
13- مستعد لاى زواج عرفى او مسيار او محلل فقط اطلبينى

عزيز نفس
07-12-2010, 08:24 AM
اصراحه كس رائع وجميل ومهما اوصف مابوافي كسك حقه ^_*

a.a.514@hotmail.com

حميان جداااا
07-22-2010, 10:22 PM
واااااااااااااااااااااو
كس بعقد من حلاوته يافوفو
sexy1234a@yahoo.com

zaza560
07-27-2010, 03:55 AM
واااااااااااااو ما أجمل كسك روووووووووعة صراحة انا اتمنى الحسه وامصمص زنبورك بين شفايفي واداعبه بلسااني ممممم ما اطيب كسك الممحون انت نااااااااااار وانا اموت بكسك وجسمك السكسي ارجوكي لا تحرميني من حنان كسك ولذته ايميلي sameesroor@yahoo.com ولو بتستعملي nimbuzz ايميلي كمان sameesroor@nimbuzz.com اتمنى اضافة عن قريب مستنيكي على ناااااااااااااار امووووووووووووووواااااااااااااااه لكسك العسل

زب تخين
07-28-2010, 02:24 PM
1_نفسك مراتك تتناك قدامك
2_ نفسك في حد من محارمك تمارس معاهم او انت من عائله جنسيه وتحب حد يمارس مع حد من محارمك
3_ لو انتي بنت ونفسك في زبر بجد تحس بيه وتعتبريه ملكك بجد ويكون معاكي ديما ونفسك تتمتعتي بجد
4_ ولو انتي ست كبيره ونفسك تمتعي مع شاب ويكون خدوم ليكي
5_ ولو انتي مطلقه او جوزك مسافر ونفسك بجد تريحي نفسك وتمتعي نفسك بالجنس بكل انواعه
6_لو انتي بتحبي جنس عالتليفون وعايزه حد تتكلمي معاه وتمتعي نفسك بااحلي كلام ونفسك تطلعي اللي جواكي بدون خوف
7_ولو نفسك يبقي ليكي صديق يبقي ملازمك ويبقي محافظ علي سرك وتلاقيه في كل وقت وحين تحت امرك ويريحك فالوقت اللي تحبيه
8_نفسك تشبع رغباتك اكيد كل واحد مننا له رغبه معينه فالجنس ليك او ليكي رغبه معينه ونفسك بجد تعملها

اكيد دورتو كتير مش كده مره تلاقيه اشتغاله ومره تلاقيه التليفون غلط او تلاقيه

مقفول بااستمرار مش كده ....... اكيد نفسك اذا كنت راجل او ست او بنت عايزين

تلاقو شخص اهم شي اولا يكون كتووووم جدااااااا علي سرك مش كده وطبعا
عايز ين حد يكون جاد وصادق في كلامه ميكنش اشتغاله ولا داخل ويضيع وقت وخلاص

انا عايز اقول حاجه انا اسمي سيد 42
وانا فعلا جاد جدا جدا جدا للي جاد وصادق معايا وهو او هي حيحسو بصدق كلامي لما يكلمني وبكرر برضو انا فعلا جاد جدا لاني برضو زيكو تعبت من كتر الاشتغالات الموجوده عالنت
وعايز اقول حاجه انا عارف فيه ناس حتقول علي كلامي اهو زي غيره داخل ويهرج او عامل مقلب في حد او بيتسلي وفيه ممكن يصدقني بجد ويقتنع بكلامي

انا مش حقول حاجه انا عايزك تتاكدو بنفسكو مش حتخصر غير 20 قرش بس للمكالمه
ممكن بجد تبقي بيها تبقي لقيت بجد اللي كنت بتدور عليه وريحت نفسك برضو من حاجات كتير
ده رقم تليفوني حقيقي مش اشتغاله زي غيري ولا عامل مقلب في حد عايزك تتاكدو بنفسكو وشغال 24 ساعه 0104038148_0104521988جرب وشوف وشوفي وده ايميلي
snbab200@yahoo.com (snbab200@yahoo.com)
****snab2008@hotmail.com ****sayed620 skyp
انا اسمي سيد42 سنه وجاد جدا وبااحب الجنس بيجميع انواعه ............... وشكرا انا منتظر الجادين والجادات فقط

iraqi_top88
12-03-2010, 04:57 PM
انا ايميلي
aizen_sousuke5@yahoo.com
ضيفيني وانا دلع كسك اخر دلع

ياسر2011
12-25-2010, 06:24 AM
تجنني يا حلوة ايميلي bel--551@hotmail.com

hhhhhaaaaa
12-26-2010, 02:27 PM
hhhhhaaaaa46@yahoo.com

mode201052
12-30-2010, 01:09 PM
انا حازم من مصر 40 سنة انا عايز اقولالراجل مش بطول زبر ولكن الراجل اللي يقدر يجيب الست الرعشة وتتمتع منة واكبر ميثال الحمار وبرة كبير بس هو حمار mode201052@yahoo.com mode201052@hotmail.com

tefa2010
01-06-2011, 09:02 AM
هاي , انا محمد من اسكندرية شاب و سيم و بعشق السكس و الستات موووووووووووت . عايز واحده تكون جادة و انا ادلعها و أبسطها و اخليها يغمى عليها من كتر المتعة ,,, و انا بحب امص و الحس كل حاجه من أول صوابع الرجل لحد الراس و كمان الكس و الطيز بقطعهم مص و كمان الشفايف ,,, مستنيكي على نااااااااااااااااار
موبايلي 0128800390
ايميل tifa_el_capo@yahoo.com
صورتي http://www.ziddu.com/download/12493074/tefa1.JPG.html

aymanayman
01-12-2011, 06:41 AM
تعالى تجننى مش ممكن الصورة دى تجنن aymanhnawy@yahoo.com

aymanayman
01-12-2011, 06:52 AM
كله كذب فى كذب وضحك على الناس ولا فى اى حاجة من الكلام ده صح وكله تهرييج
aymanhnawy@yahoo.com

mzabab
01-21-2011, 07:41 AM
كسك يستاهل زبي sexymen19@live.fr

egy_alone
01-23-2011, 05:08 PM
ايه الحلاوه دي
lonelybird08@yahoo.com

delx
02-15-2011, 10:41 PM
انا حاب اسجل اعجابي بكسك وحباب اتعرف عنه عن قرب اذا امكن
وانا متواجد على العنوين التالية
على السكيب.
hsouna.mahdia
او على امسان
hsouna2010@hotmail.com
او على ياهوا
sexfemme66@yahoo.fr

حماده132
02-16-2011, 05:13 PM
انا فاتن دي صور كسي ونا خارجة من الحمام لي يحب يشوف كسي على الكام يسيب تعليق و الايميل بتاعو



http://imagehovel.com/view/fee/feed647ff6a39601950a92f26cc51432.jpg
http://imagehovel.com/view/4d5/4d50bcee7dc8cefd5c50696232f0b067.jpg
http://imagehovel.com/view/a60/a601f0e520eae2c96426e69cb6b7f471.jpg
0101611643

FADE55
02-25-2011, 12:31 PM
شو هلكس كتير حلو

rafe2
03-20-2011, 11:36 PM
اه يا فتونة بخسر شو بس الحس هالكس الحلو يا ربت تبعتي صورك كاملة
اذا حابة تنتاكة انا جاهز

rafe2
03-20-2011, 11:40 PM
دخيلو هالكس ما اجملو ياريت نشوف صورك عارية كاملة قبلاتي لكسك الحلو اه

سكس ماشين
04-01-2011, 09:07 PM
مثييييييييييييييير جدا
ولو انتى جاده كلمينى

للتواصل
osamaapdo@yahoo.com
osamaapdo@hotmail.com
0106891433
0164116660
0182588039

rafe2
04-12-2011, 08:05 PM
ايري بكسك بدنا نشوف جسمك كامل مع قبلاتي لهل الكس الحلو

shortawy
05-04-2011, 02:00 AM
asly ya tona,,,ana shorta42@live.com,,,we 0183315151,,mestaneky

ايري ناار
05-08-2011, 03:05 AM
كسك بيطير العقل هاد الكس ولا بلااااااش

هاي ايميلي

sexsexsex091@hotmail.com

وسكايبي

sex-6-sex98

mishmisha
06-02-2011, 05:10 PM
فاتن ياريت لو انيكك وانا زبري عراقي يعني معروف في النياكة من الخلف والكس ودة الايميل بتاعي انتضركsuper_baghdad@yahoo.comn

ehab1964
06-29-2011, 09:46 PM
احب اتعرف بيكي ايهاب من العجوزة 45سنة

sexyza
07-05-2011, 10:47 PM
شو هالكس العسل
za3zo@hotmail.com
azizove92@yahoo.com

elzbeer
12-08-2011, 11:04 PM
ممكن زبرى يتعرف على كسك ويفشخهولك لو تحبى راسلينى على الخاص او بريديا عن طريق المنتدى

kookomimo
03-04-2012, 11:25 AM
theking_mimo90@yahoo.com

elneisr
06-24-2012, 12:50 AM
انا علاء عمرى 38 مهندس اتصالات متجوز ومراتى مش بتكفينى اقسم انا طلبك
زوبرى كبير عريض بحليب كثير وثقيل وما اشبع نيك وجربى مش هتخسرى
وهتشوفى صادق وكريم او كذاب وبخيل

دا اميلى انتظرك علية
first_love1975@yahoo.com
awyz.anik@hotmail.com (awyz.anik@hotmail.com)
ودى صورة لزبى

http://img02.arabsh.com/uploads/imag...33424b67fa.jpg (http://img02.arabsh.com/uploads/image/2012/01/27/0d33424b67fa.jpg)

softman
06-11-2013, 04:54 PM
ده بصراحه كس جامد



http://imagehovel.com/view/fee/feed647ff6a39601950a92f26cc51432.jpg
http://imagehovel.com/view/4d5/4d50bcee7dc8cefd5c50696232f0b067.jpg
http://imagehovel.com/view/a60/a601f0e520eae2c96426e69cb6b7f471.jpg[/QUOTE]