المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : على يد الفيلة


جنة بلودان
10-14-2007, 04:23 PM
انا صلاح اقطن في منطقة من المناطق الزراعية في مصر بالغ من العمر19سنة وعائلتي تنحصر بأمي 35سنة وبابا 50سنة نعيش في ارض زراعية بتكفينا في اكل عيشنا بنشتغل فيها نحن التلاتة أما المسكن كان صغير أوي إلى درجة الهمس فيها بيتسمع , لما يأمرني بابا في مهمة تاخذ مني الوقت الطويل اشوف ماما تبتسم في وجه بابا كنت بفتكر انها مبسوطة مني اني كبرت وصار يعتمد عليا , وبيكون عارفين كم الوقت حتى ارجع.
المهم لما ارجع من أي شغلة بيكون في بالي اكلم بابا عن كل الاخبار الي صارت بلاقيهم في بيتفرجوا على التفلفاز وتاركين الشغل ومبسوطين وبالعادة بعد الشغل بيكون مبوزين من التعب .
في هذه السنة خسرنا خسارة في الزراعة والبهايم وكان لازم منا نشوف مبلغ نسد هذا الخلل فكان صاحب لبابا شغال في العقار اقترح على بابا انو يشتغل حارس في فيلة يملكها سعوديين من الرياض, وكان من شروط هذي الصنعة (الحراسة ,نظافة ورعاية الحديقة , تلبيت كل احتياجات العائلة ) كل هذا يعني انو البابا يغيب عنا طيلت الثلاث الشهور الي بيكون السعوديين في مصر, ماما ما لم تستقبل الموضوع وبدت توجد الموانع من كل ناحية وتطلب من بابا يشوف شي تاني غير هذي الشغلة ,والبابا يفهمها عن المرتب وإن مستحيل يلاقي احسن منها , ويصبرها وهو يبتسم هي ثلاث شهور كل سنة وبعديها صلاح بياخذ مكاني, ماما بدت تستوعب الامر ثواني بعديها سألت ولية صلاح ما بيشتغل نص شهر وانت نص شهر طول السنة, البابا هنا يقول وفي حد يترك نوم البيت عند مراتو ,ولا انا غابت عني الفكرة دي, ياولية انتي عارفة الصيف الارض تحتاج شغل شباب مثل صلاح وانا وانتي لوحدنا ما نحرك ساكن , وبتسم ابتسامة قال طول السنة انا في حضنك عاوزا اية اكثر . وغير الثلاث شهور بتكون البلد شتاء والشغل يحله ماما مع كلمة (يحله) عضت شفايفها وكمل بابا يقول صلاح فيه الخير بعد الثلاث الشهور دي يحرس وينام في الفيلة وعلى الساعة عشرة يجي يساعدنا وبكده اكون معاك طول اليوم
اية رايك , الماما وافقت وهي تقول متى تنتهي الثلاث شهور بس ؟؟
بداء ابي العمل يحرس حتى الساعة 6 صباحا ويشرف على عمال النظافة والزراعة حتى الساعة 9صباحا وبعديها ينام حتى الساعة 8مساءً ويزورنا على الساعة 8.5 حتى الساعة 10والساعة 10.5يلبي طلبات العائلة
والساعة 12يبدء حراسة الفيلة .(هذا الجدول اليومي خلال الثلاثة الشهور فقط يجبر ابي عليه ولايخير).
الماما تحسب كل يوم بيروح وكل يوم حيجي حتى انتهت الثلاث الشهور والماما شوية وتجن .
سلمني البابا كل مفاتيح الفيلة وهو يوصيني ويقول الراجل واثق فينا بلاش نخيبوا قلت ولو ما توصيش حريص ودعتهم وقلت لماما اتهني ببابا اهو معاك وكانوا فرحانين مشيت وهذي اول مرة اخش الفيلة دي , وجدولي كان
حتى الساعة 6حراسة واشرف على عمال النظافة والزراعة حتى الساعة 9 والساعة 9.5بساعد بابا وماما حتى
الساعة2ظهراً وبعديها ارجع الفيلة أنام حتى الساعة 12 وبدء الحراسة وهذا جدولي انا .
في كل يوم الملل بزيد اكتر من اليوم اللى قبليه انا زهقت من التلفاز فكرت في احد الايام اني اضيع الوقت وادخل المسكن بتاع الفيلة شفت كل شي فيها بيلمع , اية دة كنبة دنا بشوفها في السيما وبس جلست فتحت التلفزيون , وقناة بعد قناة حتى وصلت قنوات كلها اجنبية ساعتها بصيت في الرسيفر شكيت انو جهاز مع بطايق فك القنوات ,كبست الريموت القناة الي بعديها شفت بنات تتمنيك على بياع في محل ملابس ................... والفيلم دة ممكن 45دقيقة كلو نيك
في نيك وفيلم ورا فيلم حتى نمت في الصالون ونزل مرتين.(هذا حالي يوميا الحراسة داخل الفيلة على التلفزيون)
وفي يوم اشتدت بي المحنة افتح غرفة النوم شفت غرفة ضخمة فخمة وعلى طول ناحية السرير كان مكركب
وملابس داخلية متسخة مع الفراش وكلها بنفس الشكل انا من هنا استدليت إن الفراش كان يحمل نايك ومنيوكة.
وصرت متى مازادت المحنة اجي الغرفة واعبث بملايس بدولاب الحين انا املك اكثر مواصفات ام فهد ست
كل لحمها في مفاتنها يعني نحيفة وعندها بزين وطيز ولا احلى يبقى لي الوجه وملامحة(وهذا تفكري في كل يوم) ومع سرد القصة دي احب افهمكم نفطة السعوديين وثقوا في بابا انو يدي عمال النظافة والزراعة مرتبهم
ودو مبلغ يغطي مرتباتهم خلال غيابهم المهم قبل موعد المرتب باربع ليالي اداني البابا مرتب الشهر اديهم اياه.
وقبل تسليم الفلوس تقريبا 4ساعات يعني على الساعة 2فجرا تذكرت اني نسيت الفلوس في البيت ولازم اجيبها حتى احاسب العمال لبست على السريع توجهة الى البيت وعند الباب بكتشف اني نسيت المفتاح في الفيلة وماكنت
عايز ازعج ماما وبابا !! فكان الحل الوحيد السطح طلعت السطح وكل الموضوع مر بسلام,هانت المهمة وانحصرت في نزول سلم الصالة لاكن كانت اصوات غريبة تدوش اذني, هدفي ساعتها كشف المستخبي ثم التصرف أن لزم الامر,وانا نازل السلم وضح الصوت اكثر الصوت كان ركض ودلع نزلت اكثر وانكشف ليا
الصالون كامل , شفت ماما بشكل نسيت إن بابا بيركض وراها كانت لابسه جلابية سوده لامه لحم طيزها على بعض (يعني طيزها ضاغط عليها الجلابية), وبزازها منه غايص داخل الجلابية واكثره يشم هوه . وحول خصرها مربوط شال يدل على انها كانت ترقص لبابا وبابا مستحملش الجمال دة وبدو يدوق من الزبدة.
وهما يركضوا وكل واحد يكلم الثاني ماما بتتكلم بتقول عاوز تاكل طيزي بابا يرد عاوز آكل كل شي يابت
دانتي هبلتيني انتي بتكبري بتحلي اكتر واكتر مسك ايدها وسحبها لعندو وصار يبوس وشها وشفايفها وايد
تفرك طيزها وايد تعبث في بزازها اما ماما شفتها ذايبة خالص شفتها تحك زب بابا لين ما فتحت السوستة
وحررت زبو وبابا نزل راسها وامرها تمص ربع ساعة والماما مص سريع وتوقف بعديها .بابا بدون أي كلمة كمش شعرها ووقفها وبحركة سريعة دارها وضمها من صدرها واخد يتحسسه وهي بطريقة تحك طيزها بزب البابا وهيا عماله تون وتصايح آه آه آه جميلة بشكل ده ......... بعديها خلاها تركع وصفع طيزها وبعبص فيها. مثيرة تحك طيزها بابا بدء يشلحها ملابسها حتى شوفت ماما عريانة , ياه ماكنتش متوقع ان ماما جميلة بشكل دة, بابا هجم على كس ماما لحس وهي تتلوى يمين شمال يمين بابا تحركت, افتكرت انو عايز يهدي ماما لكن المنظر دة خلاني انزل لبني طوالي, شفتوا واخد اصبع ايدو الطويل داخل طيزماما وزاد في لحس كسها ماما وهي تأن قالت ابو صلاح نيكني نيكني وهو يقول انا عايز اخليكي لبوة ماتشبعي نيك ماما بنبرة تستعطف بابا ومين قالك اني بشبع نيك بابا
خلها مثل الكلبه وصفعها على طيزها وقال يعني زبي ما بشبعك ياشرموطة ودخل زبو بكسها وصار ينيكها بشكل
مثل الاغتصاب وهي تأن وتأن ... شوية وغير الوضعية على ارضية الصالون البابا على ظهره وماما تفوم وقعد
بسرعة اكبر من وضعية السجود لما كان باب هو الي بيدفع زبو , بابا ماضيع الفرصة ممسك حلماتها شويه
وتهدى ماما ويرفع بابا وسطه حتى يدخل زبه في كس ماما كامل وفهمة انا بابا جاب لبنه الماما باين عليها
ما اكتفت تبوس بابا وتمسك زبو , بعد البابا يد ماما وقال ليها نريح شويه بس لاني ناوي على طيزك.طلب منها
تسخن كباية شاية له من المطبخ شوفت طيزها بترتج وهي رايحة المطخ(حضي كان من السما المطبخ اوضح من الصالون ) 3دقايق بس وبابا واخد حالو على المطبخ وسحب ايد ماما وجلس على كرسي موجود في المطبخ وجلسها على فخذه (زب بابا في وضع يرثا له فارد طوله على الاخر) وماما بتقول الشاي ابو صلاح الشاي على النار وبابا يقول بلا الشاي بلا نيلة خليني انيكك الساعة بأت 6الصبح وممكن يجي الواد صلاح ويشوفنا ,تعرفي
يابت لو بشوفك صلاح عريانه الأ ما ينيكك لو بحلامه حتى (يعني احلب زبي عليها) , ماما قالت لو شفت صلاح حاشر زبو بطيزي بتعمل اية؟
بابا وهو يركعها قال اقتلك واقتلو واخذ يوسع فتحت طيزها , البابا يدخل اصابيعه وقف بعديها خلا ماما على وضعها راكعة ويديها على الكرسي , دخل زبو دون مقدمات وماما تأن اكتر من طيزها وتقول نيك اسرع ابو صلاح اسرع خلي البهايم الي حوالينا تفوق من النيك بتعنا البابا اخد يسرع اكثر واكتر حتى طلع زبو ورممى لبنو على طيزها وظهرها وصار تبويس بعديها حار وفرك بزاز ماما وماما عمالة تمسك زب بابا يمين وشمال
وهو لاحياة لمن تنادي رايح في النوم .توقفوا وهما رايحين غرفة النوم بابا يذكر يقول ام صلاح على ذكر البهايم اية رايك اخلي الكلب بتاعنا يساعدني شوي قالت بستغراب يساعدك في اية؟؟, بابا بطريقة كان معصب فيها يقول يساعدني في ايه اكيد في يساعدني في نياكتك . ماما تقول انت عارف انا ممحونه ويس شوف زب على طول ......... دخلوا الغرفة وتسحبت انا ناحية غرفتي واخذت الفلوس ورجعت الفيلة وبكدة انا صار تفكيري النيك
بنت وبس(حلوة وحشة صغيرة كبيرة سمينة نحيفة .......) المهم نيييك.
وبكدة شفت الايام تمشي بسرعة وتركت قنوات السكس الموجودة في الفيلة وتوجهت الى حفلات مباشرة بين ماما وبابا. الجديد في الحفلات ان بابا يجلس ومجلس الكلب وبيتفرجوا على ماما ترقص رقص شرقي فضيع وبابا يقوم يتهيج على جسمها تبويس وفرك ويحك زبو في طيزها بعديها يبدا يعريها
ويخليها تاخد وضع الكلبه شفت بابا يوسع فتحت طيزها بعديها قرب الكلب منها ويبدا ينيكها الكلب نيك سريع وماما تفتح سوستة بنطلون بابا وتبدا تمص زب بابا وتتناك في طيزها من الكلب وبابا هيجني وهو يقول شوفي يا شرموطة قلت لك اصبري بس ثلاث شهور وحبسطك اهو زبين ................
ماما تقول ابو صلاح الكلب ابن الكلب نزل نزل في طيزي ولسة بنيك طيزي , بابا يقول ما انتي عارفه كلبتو ماتت من شهرين واهو شافك احلا كلبة
ياه ياام صلاح انا محظوظ بكل شي عندك وبتحسدني حتى الكلاب عليكي .ماما صارت تضحك بشكل جنوني تقول ابوصلاح شوف الكلب بيعمل ايه
(اصل الكلب بعد ما نزل لبنه اخذ يلحس طييز ماما ) شكل المنظر دة هيج بابا رمى الكلب برة البيت وصار ينيك ماما جامد في كسها مرة وطيزها مرتين
وانتهت هذه الحفلة بعد طرد الكلب وانفرد بابا بأحلى ست شوفتها, وحملها الى غرفتهم وهو يقول حتجي الثلاثة شهور بعد السبوعين , انتي معاكي الكلب
وانا لوحدي . لكن الليلة انا معاكي لصبح وماما تتدلع وتتمايع بيد دراعي البابا حتى اختفى الجميع في غرفة النوم , انا مشيت ساعتها .
بعد نهاية كل الايام المفروضة عليي يبتدي باب يمسك الفيلة , رجعت البيت ادية كل المفاتيح وكان ماما وبابا في البيت ,دخل وديت بابا المفاتيح وصار بابا يعيد نفس النصايح(الماما, الارض, البهايم..........) لكن زاد طلب واحد وماما تسمع اشتري كلبة للكلب على كل نصيحة اقول انشاالله يا حج , ماما نظراتها فيها غرابه من بابا على الكلبه انا فهمت انها خجلانة تسأل بابا وانا موجود مشيت المطبخ بحيث قربت وذني من الصالون يعني اسمع الهمس بوضوح
ماما تقول لبابا اية ابو صلاح حتجيب عليا ضرة تنافسني في الكلب .سمعت بابا يقول اية الكلام دة يولية انتي عاوزا تفضحينا الكلب ما فيفهم دا صلاح ودا
ابو صلاح بيعرف بس طيز ام صلاح يعني بس يهيج يهجم عليكي حتى لو كان صلاح معاكي وتصير معانا فضيحة , صلاح كبر وبيفهم كل حاجة.
وكمل البابا كلامه يقول الكلب دة كبر وعايز منه انتاج ,فهمتي ماما بتهز راسها وتقول دانت داهية وهنا رجعت الصالون وانا حامل شاي حتى افهمهم ان تأخيري كان سببه الشاي.
مشى البابا بعد ان ودعنا وبقيت انا وماما نداري الارض والبهايم ونوم وآكل . انا تعمدت اتأخر في شراء الكلبة حتى اشوف الكلب اذا يهجم على ماما ولى
لا؟؟ خصصت لماما بس ماي البهايم حتى اتأكد اذا الكلب يحب ينيك ماما وانا خصصت لنفسي الزراعة ونظافة الزرايب بحجة اريح ليها.
مرت 5 ايام وانا اراقب الماما مع الكلب ولكن بدون فايدة ومستحيل ناكها دون علمي لاني ماغبت عن البيت وفي اليوم السادس كنت اراقبها وانا يائس وعازم خلاص ان اقرب فرصة اجيب كلبة , ياه حس الكلب على دمه لما شاف ماما راكعة تملي الماي جاها مسرع يلحس طيزها سمعتها تقول افتكرتك نسيتني 6ايام ماعبرتتنيش وكملت كلامها وهي تبعدو ابعد لحسن صلاح يشوفنا وتقولوا اختشي , ماما اخذت تمسح راسو وتصبرة تقول في ايقرب فرصة حتنيكني
عاوز اية اكتر وحتشوف لبوة من جنسك , ومشيت عنو. انا بصراحة هجت اكثر من الكلب لاني ما ذقت شي من ماما بس الكلب ابن الكلب ناك ماما
كتير كتير , وفي المسا علمت ماما اني الصبح حروح السوق اشوف كلبة تناسب الكلب دة تتحمله وتداريه وتكون شاطرة وتحمل بسرعة كدة .
لاحظت على ماما علامات الفرح وهي تسمع اني حغيب عنها على الافل 3ساعات ودي بتكفي شغلها , انا حبيت اخضها حبتين فولت لها انا حشيل الكلب
معايا حتى اجيب كلبة تناسبة , شوف البابا تغيرت وتقول اية يا صلاح انت ناوي الكلب يهرب انت عارف انو شقي , انا بدون محاسبه قلت شقي معاكي
بس , اما انا لا , مش ممكن اخليه يخدعني ابداً ,ماما جت ناحيتي وهي تقولي يا صلاح انت عارف الكلب دة غالي على ابوك ادي اية , انا في بالي اقول
اكيد غالي ولا في حد بخلي كلب ينيك مراتوا. قلت ليها خلاص ياماما الي تشوفية مشيت الى غرفة نومي وفي الصباح ماما جلستني وهذا غريب بالعادة مابتصحيني من النوم لانها بتصحى بعدي ياه شفتها لابسة لبس ضاغط ومغطي كل جسمها بس بهيج الحجر وانا كل يوم بكره الكلب دة , الغريب بجد
من الصبح عمالة تغني وتقلي افطر ياحبيبي و الفطور متعوب علية صح .وهي معى كل حركة كلوتها بيعذبني وبتذكر كل نيكة شفت المماما فيها
زبي طوله وصل إلى الضوء الاحمر وانا حفاظا على الاسرة فطرت بسرعة ومشية وانا اقول (امي صحيح لبوة كل الزينة دي على شان كلب)
رحت السوق وكلي حرقة من الكلب الهايف اخذة ساعتين ونص وانا راجع البيت ومعاية الكلبة ( حرصت على انها ماتشبع نيك حتى لو كانت حامل)
خليت الكلبة بحالها والكلب بحالو لاني عارف ان ماما ما خلت للكلب حيل, وقلت الصباح حتى ماما تشوفهم يتنايكو .وفي اليوم الي بعديه من الصبح
يبتدي شغل الارض من بعد الفطور مباشرة انا وماما بنشتغل في الارض بس اول ما نزلنا الارض دخلت الكلبة على الكلب وبكده صار ينيكها زي
ما عاوز . وماما كانت على يميني بحكم اني مخصص ليها رعاية كل البهايم ومجرد نزلت الكلبة مع الكلب اخد يحوم حولها انا سألت ماما هما كده بيتعرفوا على بعض, ماما عاملة حالها معصبة قالت وانا عارفة ,مشيت ممكن عشر دقايق ورجعت عند نفس الحتة انا اعيط ايه يا ماما انتي خلصتي شغلك سيبي الكلاب وروحي اعملي لينا غدة , وانا جاي (وحض ماما ساعتها مقفل لاني جيت) شوفت الكلب بدا يهيج والكلبة اكثر واكثر وانا على يمين ماما مباشرة انا اشوف الي
تشوفه ,شفنا الكلبه تعدل حالها وترفع مؤخرتها واجاها الكلب ............... وماما تقول على كدة يا صلاح مش حتنتهي السنة الى واحنا حنكون من المصدرين
للكلاب في مصر , انا قلت ماما وكدة البني آدمين بيجبوا اولاد ابسمة وقال امال الزي ؟؟؟بالكلام يعني ياصلاح........ انت كبرت والمفروض عارف الحاجات دي,انا قلت وحاعرفها منين ياماما مهو انا كل معاكوا سألتها انتي وبابا عملتو كدة من قبل؟ هي قالت وانت كيف جيت يافالح ؟ قلت الها يعني بابا عندو متل الكلب (يعني زب) وانتي متل الكلبه , شخطت في وشي وقالت استحي يا كلب انا امك عيب الكلام ده يالله امشي من اقدامي.
كل يوم حط فخ حتى انيك ماما بس ولا من فايدة وانا خايف تفضحني عند بابا.
بعد مرور رجع بابا عندنا لانو حاسس بألم في ظهره وعايز يرتاح كم يوم, وامرني اني اتجه الى الفيلة , انا احزني هذا الموضوع لان راح ابعد عن الماما توجهة الى الفيلة واشتغل نفس الجدول الي بابا كان شغال عليه , ومع اهل الفيلة ولاول مرة اشوف صاحب الفيلة ابو فهد عمره قي حدود 45سنة بتدأت حياتي في الفيلة وانا غضبان من القدر وتأسفت اني ما هجمة على ماما وفرغت غضبي بكسها .

بدون تخصيص (اولاد - بنات) Abuyasser@hotmail.com

said0101
10-15-2007, 06:53 AM
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ¤©§¤°حلو ووو°¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ¤©§¤°حلو ووو°¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ¤©§¤°حلو ووو°¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ¤©§¤°حلو ووو°¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ¤©§¤°حلو ووو°¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ¤©§¤°حلو ووو°¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــ¤©§¤°حلوووو° ¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــ ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــــــــــــــ¤© §¤°حلوووو°¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــ¤©§¤°حلوووو°¤§ ©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــ¤©§¤°حلوو°¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ــ¤©§¤°حلوو°¤§©
مشكوووووووووووووووووووووور
مشكوووووووووووووووور
مشكوووووووووور
مشكور مشكور
مـشكـور مـشكـور
مــشكــور مــشكــور
مـــشكـــور مـــشكـــور
مــــشكــــور مــــشكــــور
مـــــشكـــــور مـــــشكـــــور
مــــــشكــــــور مــــــشكــــــور
مـــــــشكـــــــور مـــــــشكـــــــور
مــــــــشكــــــــور مــــــــشكــــــــور
مـــــــــشكـــــــــور مـــــــــشكـــــــــور
مــــــــــشكــــــــــور مــــــــــشكــــــــــور
مـــــــــــشكـــــــــــور مـــــــــــشكـــــــــــور
مــــــــــــشكــــــــــــور مــــــــــــشكــــــــــــور
مـــــــــــــشكـــــــــــــور مـــــــــــــشكـــــــــــــور
مــــــــــــــشكــــــــــــــور مــــــــــــــشكــــــــــــــور
مـــــــــــــــشكـــــــــــــــور مـــــــــــــــشكـــــــــــــــور
مــــــــــــــــشكــــــــــــــــور مــــــــــــــــشكــــــــــــــــور
مـــــــــــــــــشكـــــــــــــــــور مـــــــــــــــــشكـــــــــــــــــور
مـــــــــــــــــشكـــــــــــــــــور مـــــــــــــــــشكـــــــــــــــــور
مــــــــــــــــشكــــــــــــــــور مــــــــــــــــشكــــــــــــــــور
مـــــــــــــــشكـــــــــــــــور مـــــــــــــــشكـــــــــــــــور
مــــــــــــــشكــــــــــــــور مــــــــــــــشكــــــــــــــور
مـــــــــــــشكـــــــــــــور مـــــــــــــشكـــــــــــــور
مــــــــــــشكــــــــــــور مــــــــــــشكــــــــــــور
مـــــــــــشكـــــــــــور مـــــــــــشكـــــــــــور
مــــــــــشكــــــــــور مــــــــــشكــــــــــور
مـــــــــشكـــــــــور مـــــــــشكـــــــــور
مــــــــشكــــــــور مــــــــشكــــــــور
مـــــــشكـــــــور مـــــــشكـــــــور
مــــــشكــــــور مــــــشكــــــور
مـــــشكـــــور مـــــشكـــــور
مــــشكــــور مــــشكــــور
مـــشكـــور مـــشكـــور
مــشكــور مــشكــور
مـشكـور مـشكـور
مشكور مشكور
تسلم
تسلم ثم تسلم
تسلم ثم تسلم ثم تسلم
تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم
تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم
تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم
تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم
تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم
تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم
تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم
تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلمتسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم
تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم
تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم
تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم
ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم
تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم
تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم
تسلم ثم تسلم ثم تسلم ثم تسلم
تسلم ثم تسلم ثم تسلم
تسلم ثم تسلم
_________________
المصرى 0101

جنة بلودان
10-17-2007, 12:57 AM
الرد فرحني كتير ما فيني اتكلم اكتر من هيك ....................................
وخلال سبوعين راح يكون الجزء الثاني بين يدين ميلتا


واشكرك على الرد واشكر الكل على المرور ........................وشكرا


بدون تخصيص (اولاد- بنات):-Abuyasser2010@hotmail.com

جنة بلودان
10-17-2007, 01:04 AM
اشكرك على الرد واشكر الكل على المرور...........
وخلال السبوعين الجاية لكم موعد مع الجزء الثاني من القصة..........
ولاي علاقة جنسية اقول بدون تخصيص (اولاد - بنات ):- Abuyasser2010@hotmail.com

جنة بلودان
10-26-2007, 04:58 AM
المهم حاولت اتكيف مع اهل هذا الفيلة واول خطوة اني اعرف مين فيها وكيف حياتهم في مصر , عرفت ان ابو فهد رجل اعمال ويجي مصر لانه تاجر كبير
وكان اكثر الايام يغيب عن الفيلة, ايام تجي يغيب مع مراتو (ام فهد) وايام تجي يغيب عن الفيلة لحالوا وبكدة تبقى ام فهد لحالها .
مر اسبوعين وانا اتمنى بابا يطيب حتى ارجع البيت وهوا يرجع الفيلة . وفي ليلة من ليالي الاسبوع الثالث وفي تلبيت طلبات العيلة كبسة الانترفون على باب الفيلة لان فهمني البابا كدة النظام بتعهم وانتو عارفين البدو ( حتى بيغطوا وشها حفاظا على شرفها) المهم مثل العادة ردت ام فهد وقالت انت جيت قلت نعم
قالت لي اخلي الخدامة تجيك مع تأخير بسيط ,شفت الخدامة جاية ضربت على راسي وانا في بالي اقول حرام دي تكون خدامة هي مستحيل تكون مثل صدر
ماما بس ولا احلى من ماما بس هي حلوى, وصلت لعندي و رحبت بيا وانا كلي على بعضي خلاص مليش لزمه , قالت لي ممكن تجي داخل الفيلة وانا كنت
مسحور ومش عارف اتكلم قلت الها ما تجي داخل عندي , قالت ايه يواد اوع اتفكر اني من البنات الهايفا والزم حدودك , انا اتحرجت حبتين قولت الها اسف
بس انتي كلامك بخلي الواحد يتنرفز انتي عارفة انو ممنوع الحارس يهوب ناحية الفيلة وبكدة حسيتها اقتنعت اني استعبط على كلامها وكملت كلام يا بنت الناس اوعي اتفتكري اني اني .... قالت ماتكملش انا غلطانه المفروض افهمك ليه انت حتدخل؟؟ قالت شوف ياسي صلاح اسمك صلاح صح !! الست ام فهد
عيزاك تصلح الكهربا في الفيلة, قلت طيب مشيت ورها وانا اشوف الطيز الجميل( وانا اقول في بالي اقطع دراعي اذا ما كنتي عوزاني انيكك بس انا غبي
ماعرفتش اخليكي انتي تجيني بنفسك وتتطلبي مني انيكك وانا بعديها اقرار انيك او لا) دخلنا الفيلة وذكرت ساعتها كل دكريات الفيلة , في هذي اللحضات كنت بتمنى اني اشوف ام فهد (حتى لو بشرابات اللي بيلبوسوهم السعوديات في كل حتى منهم على كلام يتستروا ) المهم صرت ارسم الف صورة وصورة في الخيال, البنت الخدامة خلتني بالصالون وراحت وانا مشعارف الحكاية بدايتها اية حتى افكر في النهاية.
ممكن ربع ساعة وانا فكرت اني امشي من الفيلة بس قلت ده اكل عيشنا لو مشيت لغرفة الحراسة ممكن نترفض من الصنعة دي.
شوي وتدخل ست شوفتها عيني خلاص مش عارفه تشوف اية نص صدر مكشوف شعر اسود واصل نص ظهرها طيزها اف على طيزها بيترجرج قدامي ( حتى لو كان بشع الفستان ده بخليه بالعربي مثل فساتين اليسا , هيفا.....)( المهم انا في الحقيقة استبعدت انها ام فهد لاني مؤمن إن بدو الرياض حتى لو ملكو الجمال ما يملكوش ترتيب هذا الجمال فخمنت انها المهندسة لديكور الفيلة) المهم حيتني قالت الي اهلين صلاح قبل كل شي لازم تعرف ان دخولك الفيلة ممنوع
لاكن ثقتنا بأبوك وهنا يجي المثل الي يقول ذاك الشبل من ذاك الاسد فأنا اثق فيك بثقتي بأبوك وانت رايك ايه بتكون مثل ابوك معانا , انا اتلعثمت شوي وقلت ياستي انا وبابا نخدمكم انتي عاوزة اية . قالت ايوة خلك كدة اول شي لازم اقولك اشياء, ممكن ابوك ماعلمك كيف تصرف فيها اذا اشتغلت في الفيلة
(بصراحة انا بديت اخاف ) كملت كلامها يعني أي شي تعمله وهو ممنوع بأمري ماحد يعرف به حتى ابو فهد (هنا وضحت صورة وحدة ان الى اقدامي هي ام فهد انصدمت لما شفت هذا الجمال والترتيب على وحدة من الرياض, الصورة الثانية فيها مصيبة لكن اية مش عارف ممكن تكون بتخون زوجها ومش عاوزة افتن عليها عند ابو فهد ............يالله انشوف عاوزة ايه ) وقالت انت ساكت ليه يا واد ما تقول حاضر قلت حاضر يا ستي ممكن اعرف الكهرابا فيها ايه؟؟ قالت ابداً بتكون ضاربا شوط قولت ممكن اشوف- الكهربا الام – اخذتني ليها وانا وراها وعيوني على طيزها دورت فجأة واكيد شافت عيوني على طيزها ... انا بصراحة خوفت اكثر لانها كملت مشي بدون أي كلام قالت لي اوقف هنا عند الامية وشورت عليها جت تعطيني المفتاح(السكروب) وقع
ركعنا سوا ناخدومن الارض ايدي رايحة للمفتاح وعيني ناحية النهدين انفاسي وانفاسه تلاقوا كانت اسرع مني اخدت المفتاح وعتدلت في الوقوف بسرعة
خضت صدرها جامد من السرعة دي , ابتسمت (وهذي اول مرة اشوف ابتسامتها , هي جميلة وزاد جمالها مع ابتسامتها) وقالت انا اسرع منك اخذتة و انا
ابتسم اصلحة الكهرباء بسرعة وقلت ليها خدمات ثانية ياستي قالت تسلم , روحت في غرفة الحارس وانا افكر في نهاية الاحداث الي بتجرى اشوف حفلات ماما وبابا وبعدين اشوف الكلب ينيك ماما واليوم الخدامة وستها, انا حموت من كل ده وانا ماليش غير احلب زبي , نمت وصحيت الجدول مثل ماهو وانا آيست ان بابا يجي مكاني دلواقتي لانو الطبيب قال ان بابا عندوا مشكله في الفقرات وصارت عقبه جديدة حتى ما انيك ماما وهي احلى ست شوفتها لدلوقتي, المهم بقي عن اقامة العائلة اسبوعين وابو فهد غايب صارلو يومين وفي هذه اليالي استدعتني ام فهد مرة ثانية وانا في بالي (في اية المرة دي ,والمره دي اخذة عدة فيها كل شي بخص الصيانة ) المهم دخلت الفيلة ومجرد ما دخلت رحبت بي ام فهد وكانت لابسه ملابس فاضحة مرة فستان ضاغط شفاف شوية مفتوح لفوق الركب بزازها كان حلوة مرة مرة لون الفستان كرزي مع لمعة خفيفة بدون مقدمات جلست في الصالون وجلستني جنبها وانا هايج بس كيف اتصرف (لو بنطرد بضيع اهلي كلهم) لزمت حدودي وحولت ابعد عيني , سالتني ام فهد عن عمري قلت ليها اني دخلت 20من شهرين قالت يعني قادر على النسوان استغربت من الست دي قلت يا ستي عمري عشرين اكيد قالت اكيد اية .... قالت طيب انت متى بتحس على المرة قلت ليها ياستي سؤالك مش واضح قالت
ابو فهد مثلا بس يشوفني يصير مثل المجنون حتى لو كنت لابسة عباية وباين منها وجهي بس, لاكن بعض الرجال لازم البنت تلبس لبس مكشوف حتى
يشتهيها , وبعضهم لازم يلامس البنت حتى يشتهيها . وقالت ياصلاح انت من أي الرجال؟ قلت وانتي يستي عايزة اية من دة كله ..................
وهجمت عليي بشكل مثل المجنونه تبويس حارر وماخلت لزبي منفس نزلت السروال ومسكت زبي وهيا تصيح (ياويلي ويلاه) ده زبك قلت ليه انتي بتشوفي ايه ياستي قالت عارفة ياغبي انو زبك بس زبك كبيير مافي زيه في الرياض كلها قلت ليها يعني مايلزمكيش قالت وش دي ما يلزمكيش انا اموت في الزب الطوييل وصارت تمصه مص مش طبيعي قلت انا اكيد دي تعلمت المص في بلاد غير السعودية لانها عندها مهارة تمص بشكل متعب, ايديها بتلعب في خصياني, شالت زبي من تمها وصارت تحلبه نزلت اللبن على وشها و رقبتها ونزل المني من رقبتها الى فتحت الفستان بين بزازها منظر حلو كتيير
قالت لي لاتحزن يا صلاح انا عارف ان لبنك كنت تبغيي يكون في طيزي او كسي بس باين عليك اول مرة تنيك واكثر الشباب اول لبن بتكبوا
مع بنت بتكون حميان ويكبو بسرعة وما تستفيد . انا ابغاك تتطول مع كسي ابغيك تقطعه صرت امسك بزها اليمين صرخت في وشي قالت اللي انت مشكلتك يبيلك خبرة وانا ماعندي الا السبوع لان ابو فهد راح يجي بعد اسبوع (وفهمت ان ابو فهد يقيم في مصر اكثر وقتة ويغير جو في الدول المجاورة لمصر وام فهد حابه مصر من بين الدول دول وبكده تبقى في مصر غالبا) وبعد ما يجي ابو فهد بالسبوع راح انسافر الرياض , مافيه وقت ادربك اللحين اصبر عليك , وقالت لي يا صلاح البز في بداية ما تجية تجية بلمسلات حنونه خفيفه, انت كأنك تتصيد دجاج اخذت ايدي وصارت تحسس بيها على نهديها مدة بسيطه قالت لما تحس انك هيجت الحرمة
تركز على حلماتها فهمت , انا فهمت الدرس الاول نزلت الفستانها ,والمني بتاعي كان مالي الفستان نزلت الكلوت وقالت لي هنا نفس الخطه تعملها مع الكس
وطيز اذا بغيت بس الطيز مستحيل اخليك حتى اتأكد انك صرت مهندس في النيك. فركت كسها بحنيا واشوفها مش عارفه تروح فين حطت تمها على تمي
وحنا واقفين ايدي بكسها ويساري بين بزينها وكده حتى هي اعتدلت وقالت نيكني صلاح ارجوك قالت لي بما انك عليمي لازم انا اركبك (انا خفت من كلمت اركبك افتكرت انها جايبه معاها زب صناعي ولا حاجة) طلع عاوزة مني اخذ طولي على ظهري وهيا تنزل وتطلع على زبي . بصراحة منظره حلماتها وهما مثل المؤشر بتاع المازيكا هيجني, شكلها تعبت خففت من سرعتها قالت لي تقدر تركبني قلت اركبك واركب امك يا ستي ياله يا كلب
ابيك تنيك جامد تقطع كسي وقفنا سوا كل واحد موجه الثاني اخذت يديني وخلتني اظم طيزها وبوستني وقالت ابغي نيك وتبويس يناسب النيك دخلت زبي
بكسها ودفعت طيزها ناحية زبي ونا ابوس شفايفها وهيا تتلذذ بكلمات آه حبيبي خليك كده وين بنات الرياض يشوفوا روضه تتناك وتتحسر على زبك
ياصلاح.... نيك ادفع طيزي اكثر اكثر ابغى اروح الرياض وانا اذكرك , دفعت طيزها اقوى وضربتها على طيزها وقلت ليها ساعديني شوي , وقربت بسرعة وصارت تحلب زبي بنفس الحرارة في الاولة بس الفرق اني نزلت كمية
كبيرة كلها راحت بين بزازها ,( ابكدة كانت اول نيكة ليا كانت مع سعودية اسمها روضه ) وهيا تنظف جسمها قالتلي انت يا صلاح على يدي راح تكون من عظماء النيك في مصر لانك بسرعة تتعلم , قلت الها اشكرك يا روضه وتوجهت ناحيتها مبوس شفايفها وانا اقول ليها عوزا حاجة تانية قالت تسلم بس الي
بينا يفضل سر , واحزنتني بخبر اني مستحيل انيكها الا مع السنة الجاية والسبب انها حتنشغل في التحضير إلى السفر , وانها راح تستقبل خلال السبوعين
ضيوف بيودعوها , انا بصراحة على وجهي علامات الحزن ,اخذت ايدي على طيزها ,وقالت انت بجد عجبك النيك معي, قلت الها ياروضة كسك اول كس
والو الفضل عليا , وضحكت وقالت كلها 9شهور وارجع مصر ونعيش حلاوة النيك قلت الها ماشي بستها بشفايفها ومشيت وانا حزين على بختي .

بدون تخصيص (اولاد- بنات)Abuyasser2010@hotmail.com

mega911
10-29-2007, 08:34 AM
قصة حلوة وتجنننننننننن

عاوزين باقي القصة

المتين الطويل
11-02-2007, 09:19 PM
يا اخي قصتك رائعة بالكلام وتصوير الاوضاع انت هايل
وفعلا أخواتنا السعوديات خبرة متناهية في النيك والسكس
بصورة عامة.. شكرا والف شكر ونريد المزيد

adelalqazaz
11-07-2007, 08:04 PM
الحقيقة قصة اكثر من رائعة
مشكور ونريد المزيد من هذا
الابداع

safebebo
11-12-2007, 01:15 PM
مشكور شكرا